שמשון חוגג פסח פרק 5 – מאחורי הקלעים

עונה 2 >
פרק 5 >

שמשון חוגג פסח פרק 5 – מאחורי הקלעים

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

שמשון חוגג פסח – פרק 4 יציאה מעבדות לחירות

לפרק הבא>>



לא קיימים פרקים נוספים

42 תגובות

  1. תגובה
    שלום לאיילה עורכת התכן!!אני ממש אשמח לתשובה בהקדם לאחרונה אנחנו רוצים לראות מכל מיני סרטים מערוץ וערוץ ממש ממש תקוע לחצנו על אם אינכם… ועדיין ממש תקוע אינטרנט טוב יש וזה ממש מעצבן ומוציא את כל הכיף של הצפייה ניסינו את כל האפשריות שיש לא קשור אלינו נשמח שתענו לי!!! ותטפלו בבעיה אני בטוחה שיש עוד כמוני… תודה רבה ונשמח לתשובה!!

  2. תגובה
    שלום דניאל. בהחלט אפשר. אנו מעלים את הסרטים לאתר באיכות Full HD. אך אם האינטרנט שלכם לא מותאם לכך, ככל הנראה הנגן יציג לכם את הסרט באיכות נמוכה יותר, על מנת לאפשר צפייה חלקה. אם זה מה שקורה לכם, אתם יכולים להחזיר את האיכות לאיכות Full HD על ידי שינוי ההגדרות. כפתור ההגדרות יופיע לכם בשורת ההפעלה שבתחתית הסרטון. במידה ואתם לא מצליחים – ניתן לפנות לצוות התמיכה דרך כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  3. תגובה
    שלום. הסרטים עולים לאתר באיכות Full HD. הפרקים עובדים בצורה מעולה. אך ישנם מחשבים בהם קו האינטרנט אינו מסוגל לתמוך בשידור איכותי שכזה. במקרה כזה, ניתן להוריד את האיכות באמצעות כפתור ה'הגדרות' שבתחתית הנגן, או לצפות בפרק בנגן ה'תמיכה' שנמצא מעל הסרטון, בו האיכות נמוכה יותר. במידה ויש שאלות נוספות בנושא ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'צור קשר' שבאתר. בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture