פרומו משחק ביתי

עונה 1 >
פרק 1 >

פרומו משחק ביתי

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם



לא קיימים פרקים קודמים

לפרק הבא>>

חידת משחק ביתי מספר 2

100 תגובות

  1. תגובה
    זה לא עופר בעליל תדעו לכם שאני כמה ימים לפני שהיה כתוב על הסדרה הזאת בלוח שידורים אני כתבתי שיעשו גם דברים במקום שבו אני גרה( או לפחות בסביבה) וכמה זמן אחרי זה היה כתוב על הסדרה הזאת שנמצאת רק בירושלים ועוד איזה מקום, תודה רבה באמת!

  2. תגובה
    לאיילה עורכת תוכן: מה לגבי הסדרה הכל בחסד? חיפשו ילדים עוד לפני הסדרה הזאת ולא הודיעו שום דבר לגבי הכל בחסד, ואילו כאן תוך 3 ימים בחרו בתים וכבר מראים את הסדרה! יש בעיה שבגללה אין עוד עונה של הכל בחסד? ומתי תשלחו לי אם התקבלתי או לא? מחכה לתשובה! תודה רבה! אתם אלופים, ערוץ מאיר!!!!=)

  3. תגובה
    די אוף עד שחיכיתי איזה בסה וואלה זה מזה מבהס כבר מיד פתחתי את המחשב ובדקתי אם יש עוד פרק לכבוד אילה העורכת לפחות תעני לי מתי בידיוק זה יעלה

  4. תגובה
    שלום אילה. את מוזמנת בשמחה לפנות אל המוקד שלנו במספר 02-6461323, ולבקש שבועיים להתרשמות חינם, ולאחר מכן ניתן לעשות מנוי והאפשרות לצפות בכל התוכניות תפתח!

  5. תגובה
    שלום מיכל. השבוע עדין ניתן לשלוח בקשות להשתתפות בתוכנית למייל meirgivinggame@gmail.com באימייל צריך לכתוב שם מלא, גיל, לצרף תמונה, ולכתוב לאיזו עמותה רוצים לתרום, ולמה דווקא לעמותה הזו? אפשר גם לכתוב לנו תחביבים. בהצלחה!

  6. תגובה
    אכן אמרנו את זה. אבל אנחנו שמחים לעדכן שההפקה התחדשה. מי שלא הספיק לפני מספר חודשים- יכול לשלוח השבוע בקשה להשתתפות. ניתן לשלוח בקשות להשתתפות בתוכנית למייל meirgivinggame@gmail.com באימייל צריך לכתוב שם מלא, גיל, לצרף תמונה, ולכתוב לאיזו עמותה רוצים לתרום, ולמה דווקא לעמותה הזו? אפשר גם לכתוב לנו תחביבים. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture