לזכור ולא לשכוח

עונה 2 >
פרק 16 >

לזכור ולא לשכוח

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

משימת חילוץ

לפרק הבא>>

חלום ללא מילים

68 תגובות

  1. הייתי שם
    הייתי שם שנה עברה במסגרת לימוד יחידה בהיסטוריה לבגרות. אבל לא בדיוק איפה שהיא היתה אלא במקום אחר ביד ושם. אני חושבת שזה ליותר גדולים והיה מאוד מרגש. נ.ב אני חושבת יש טעות קוראים למקום יד ושם ולא ויש שם (בתודות היה כתוב ויש שם)

  2. מרגש!!!!!!!!!!
    וואוו איזה מרגש עד דמעות ממש!!! סבא שלי גם ניצול שואה ובעזרת ה' הוא יזכה לחיות עד לגאולה השלמה בקרוב ממש!!! הסרט הזה מאוד מרגש מעניין ומרתק עד מאוד. טל! כל הכבוד שהתאמצת על דבר כזה חשוב שחשוב גם לכל אחד יישר כוח גדול!!!!

  3. תגובה
    כל הכבוד לכם זה חלום ממש מרגש וטל אני לא יודעת אם את קוראת את זה עכשיו אבל תידעי לך שכל הכבוד לך את אמיצה ובוגרת ואת גרמת להרבה ילדים להיתרגש וגם לבכות ושוב כל הכבוד לך ואני בטוחה שכל המחמאות שקיבלת בתגובות זה מגיעה לך

  4. תגובה
    אני ראיתי את זה בכ"ה ניסן (תשע"ט) שזה יומים לפני יום הזכרון לשואה וגם סבתא (רבתה) שלי סרדה תשואה וגם תודה על הסיפורים היפים והמרגשים שסיפרו שם אני כמעט התחלתי לבכות

  5. תגובה
    לפני שנה למדנו על השואה וגם למדנו על חנה [ כי היא גם היתה בשואה] המורה שלי הציעה שנשלח לחנה מלא ציורים , ברכות . ושלחנו לה את זה בדואר ישראל ואחרי 3 שבועות חנה החזירה לנו מכתב וכתבה שהיא ממש התרגשה שמחה על ששלחנו לה . נ.ב אחלה של חלום !!!

  6. תגובה
    ואוווו! אין מילים פשוט לתאר את החלום המהמם הזה! טל את פשוט אלופה ובוגרת פשוט כל הכבוד לך שחשבת על החלום המושלם הזה אני אישית ממש התחברתי זה באמת ממש חשוב לזכור ולא לשכוח! וחנה- את אישה אמיצה וגיבורה. פשוט אין עליייך! תודה ערוץ מאיר על הסרטים המהממים האלהה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture