הרפתקאות נוצות הזהב- פרק 7

עונה 1 >
פרק 8 >

הרפתקאות נוצות הזהב- פרק 7

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

פתרון נוצות הזהב מספר 3

לפרק הבא>>

פתרון חידת נוצות הזהב מספר 5

145 תגובות

  1. תגובה
    היה קורע לראות את יונתן מנסה להעביר את שיעורי הנימוסים, מתמוטט אחרי שלקח את הרמז, ולאחר מכן אוכל את הדיסה שבישל…. פרק מהמם במקום השני (הסרט במקום הראשון היה על הרבי מליובאוויטש).

  2. תגובה
    על הרבנים החרדים-הרב שטיינמן ר' חיים קנייבסקי, הרב עובדיה- כמובן לא יעשו אף פעם סרט כאן- זה מעצבן מאוד- תנו במה גם למי שאתם לא הולכים בדרכיו, כי חלק מהצופים הם הרבנים שלהם וזה פוגע כשלא מתייחסים אליהם כלל, אפי' כשהגראי"ל שטיינמן נפטר לא דיברו על זה בכלל באתר.

  3. תגובה
    שלום יאיר. ברוך ה' עם ישראל זכה במגוון חכמים וענקי תורה. אנו מכבדים את כולם. יחד עם זאת, אין באפשרותנו לעשות תכנים על כולם. יש לנו מקום באתר ('קוראים כותבים') בו אנו מפרסמים תכנים שהצופים שולחים- אז אתה מוזמן בשמחה לכתוב על נושא/רב שאתה רוצה ולשלוח לנו.

  4. תגובה
    תסתכלו בדקה ה-14:11 יש שם את אחת הבנות מהפינה החמה וזה פרק קורע לאיילה עורכת תוכן כמה פרקים נשארו לאבא ליום אחד ונוצות הזהב יהיה פרק מאחורי הקלעים ? שוק פורים יהיה עם התחפושות מחכה לתשובה בהקדם תודה

  5. תגובה
    לאילת למה עשו על תנועת בני עקיבא הרי הרבה מהרבנים התנגדו לבני עקיבא ואני חושב שגם הרב נריה היה מתנגד לתנועת נוער מעורבת אם היה רואה איזה חטאים אז היה מתנגד

  6. תגובה
    שלום יהונתן. הפרק מתמקד ברב נריה זצ'ל. הרב נריה היה מדריך ורכז בבני עקיבא, וכן הקים את ישיבת בני עקיבא הראשונה. התנועה מובילה תהליכים משמעותיים בחברה הישראלית ומנסה ליצור חיבורים ואחדות בעם. בני עקיבא מציעים גם סניפים נפרדים לגמרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture