הרפתקאות נוצות הזהב- פרק 18

עונה 1 >
פרק 18 >

הרפתקאות נוצות הזהב- פרק 18

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

פתרון חידת נוצות הזהב מספר 10

לפרק הבא>>



לא קיימים פרקים נוספים

282 תגובות

  1. תגובה
    שיאו אני לא מאמינה שהסדרה נגמרה! חבל:( היא הייתה ממש מצחיקה!! איזה מצחיק הפיספוסים של הסוף:) לאילה: ייצא שבוע הבא פרק על פיספוסים או משהו כזה?? ומתי יוצא אסי וטוביה?

  2. תגובה
    לאילת עורכת תוכן שלום חבל שהקטע עם אנדרדוס היה קצר אולי בבקשה תעשו עוד סרטונים איתם? [לא משנה באיזה תוכנית] הרי רוב ילדי אסי וטוביה [כמוני] חולים על אנדרדוס אשמח עם תעבירי את הפניה לצוות תודה.

  3. תגובה
    וואו זה היה הסרט אחד הנדירים אוקיי אז קודם כל תודה לכל האלה שסיפרו על הדמויות ההיסטוריות ותודה לכל האלה שיונתן ויוגב עבדו איתם תודה אנדרדוססססס וכמובן תודה ליונתן ויוגב המצחיקים בטירוףףף ואילה תגידי הרפתקאות נוצות הזהב הסידרה הזו ממשיכה או שעכשיו זה ניידת החלומות

  4. תגובה
    שלום. אנו מקבלים המון שאלות בתגובות ולצערנו לא יכולים לענות לכולם. לפעמים, אנחנו עונים לשאלה מסויימת ששאל ילד אחד, אבל לא עונים לשאר הילדים ששאלו את אותה השאלה באותו המקום. לפעמים – לוקח זמן עד שאנחנו עונים, ועד אז זה נראה כאילו לא ענינו. ולכן מי שיש לו שאלה ורוצה לקבל תשובה מאיתנו בוודאות, מוזמן לפנות דרך הכפתור המיועד לכך – כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר. לפניות שמגיעות דרך שם אנחנו עונים באופן אישי.

  5. תגובה
    אנחנו בעצמנו עדין לא יודעים – זה תלוי אם יונתן לא ילמד לקח וישתמש שוב בנוצות לצרכיו האישיים 🙂 (ועכשיו ברצינות – עדין לא ידוע. בזמן הקרוב בכל מקרה לא).

  6. תגובה
    שלום יעל. בשלב זה אנחנו עדין לא עובדים על העונה הבאה של מעמול. לגבי התוכנית החדשה בירושלים וגוש עציון – הולך להיות מעניין, אבל אנחנו לא יכולים לגלות בדיוק מה היא התוכנית.

  7. תגובה
    איזה כיף! לא. התוכניות הבאות הן אסי וטוביה ותוכנית חדשה שתעלה בתחילת החופש. עד אז- אנו משדרים שידור מחדש של 'ארץ ושמיים' בשילוב חידות ופרסים שווים!

  8. תגובה
    שלום אליהו. כרגע ההפקה מושהת. מה שאומר שאנחנו רק אוספים בקשות ועדין לא יוצרים קשר עם אף אחד. לאחר שההפקה תתחדש אז צוות ההפקה ייצור קשר עם הילדים הרלוונטיים.

  9. תגובה
    איילה באמת לא הבנתי אני ראיתי את אותם הפרקים של ארץ ושמים ולא נהנתי מחדש כי ראיתי אותם כבר אז מהההה הקטע?.. האם זה נורמלי שילדה בת 12 רואה ערוץ מאיר אני פשוט חולהה על הפרקים האלווו

  10. תגובה
    שלום תמר. נתחיל בזה שזה בהחלט נורמלי שילדה בת 12 תראה. יש לנו גולשים וצופים הרבה יותר גדולים- נערות בתיכון ונערים בישיבות, שעדין נהנים מתכני הערוץ. וגם אנחנו, צוות הערוץ- צופים ונהנים :). לגבי שאלתך- נכון, הסדרה שודרה כבר בעבר. ב'ה בתחילת החופש תצא עונה חדשה של אסי וטוביה וגם תוכנית חדשה! שווה לחכות!

  11. תגובה
    לאילה עורכת תוכן נשמח מאוד מאוד מאוד אם יצא פרק פיספוסים הפרקים של הפיספוסים הם הפרקים (כמעט) הכי יפים בערוץ מאיר! (אפילו שעבר הרבה זמן מאז שהתוכנית שודרה)

  12. תגובה
    שלום. כרגעה ההרשמה סגורה כי אין הפקה בקרוב, ולכן לא. לפחות בחצי שנה הקרובה לא מתוכננת הפקה חדשה של 'ניידת החלומות'. כשנתקרב למועד הפקה של עונה נוספת – נודיע על כך באתר בכלוח השידורים וההודעות ואז יהיה ניתן לשלוח בקשה להשתתפות.

  13. תגובה
    אסי צובל תשמע אפשר להצטרף לתוכנית של יהונתן רוזנבלט "הכל בחסד" ???? אני כבר מנסה חודש זה פשוט לא נותן לי זה אפפשששררריי????? שנה טובה ומתוקה לכל צופי ערוץ מאיר!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture