הרפתקאות נוצות הזהב- פרק 12

עונה 1 >
פרק 12 >

הרפתקאות נוצות הזהב- פרק 12

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

פתרון חידת נוצות הזהב מספר 7

לפרק הבא>>

הרפתקאות נוצות הזהב- פרק 13

127 תגובות

  1. תגובה
    לאילה עורכת התוכן למה שלא תעשו איזה משהו שיוכלו להתכתב אחד עם השני לפעמים רוצים להגיב אחד לשני ואי אפשר ועוד… אשמח אם תנסו לעשות את זה בתודה מראש 'אני עצמי ובשרי'!!!

  2. תגובה
    אילה עורכת תוכן, איך קוראים לפרק שטוביה צריך לשיר והיא שעמדה בקיסריה(אם אני לא טועה)והוא מפחד וחברי הצריף משכנעים אותו? זה דחוף לי לפסח! אפשר את שם הפרק?

  3. תגובה
    לאיילה העורכת ראיתי בלוח שדורים שהשבוע לא יהיה אבא ליום אחד למה כבר עבר שבועיים ואגב מתי אבא ליום אחד נגמר ומה יהיה אחר כך איזה סדרה????? מחכה לתשובה מהירה אוהבת יעלוש מגוש עציון:).

  4. תגובה
    הגדולים תמיד חושבים שהם יכולים והם טובים אבל הם לא יודעים שגם אנחנו טובים מאד הם פשוט לא נותנים לנו הזמנות!!(לי יש 2אחיות קטנות מתחתי ו3 מעלי ובן1 מעלי ממש ואף אחד לא חושב שאני מועילה לו במשהו בגלל שהם בדיוק כמו שאמרתי!!

  5. תגובה
    שלום. משיקולים שונים הוחלט בעבר שלא לא עשות פורום התכתבות. אבל, כפי שאולי ראית, יש גולשים שמתכתבים בינהם באתר ( לדוגמא בוחרים סרט ובו מתכתבים).

  6. תגובה
    שלום. חס וחלילה. יהונתן חי וקיים. בפרק הוא רק מציג כאילו הוא נפצע מכדורי הפיינטבול. יהיו ב'ה עוד כמה פרקים לסדרה. לגבי עונה נוספת- בשלב זה עדין לא ידוע.

  7. תגובה
    שלום יעל. ב'ה יעלה פרק של 'אבא ליום אחד' ביום רביעי הבא (חול המועד פסח). נכון שלפי הסדר היה אמור לעלות השבוע, אבל החלטנו להעלות אותו רק בשבוע הבא על מנת שתוכלו להנות מהפרק בחג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture