הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 8 להתווכח בלי לריב ב

עונה 2 >
פרק 8 >

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 8 להתווכח בלי לריב ב

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 7 להתווכח בלי לריב א

לפרק הבא>>

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 9 להתווכח בלי לריב ג

100 תגובות

  1. תגובה
    שלום יקרת תמר. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  2. תגובה
    שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחץ על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  3. תגובה
    שלום אסתר. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  4. תגובה
    שלום דוד. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחץ על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  5. תגובה
    מאד ולדעתי גם אפשר סדרה של כולם נפגשים בזום יהיה סרט נחמד וכולם לא רק התלמידים גם ניסים וטוביה וכולי או אפילו של כל/רוב דמויות מהערוץ מעלילות ארץ גושן יונתן שמשון אשר בו אבו מעמול וכולי לדעתי יהיה נחמד מאד וגם יפה כמובן זה יהיה ארוך אפשר סרט אחד מחולק לחלקים הרבה ממש סדרה ולאו דווקא הרפתקאות עם המשך יבוא

  6. תגובה
    שלום מעיין. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  7. תגובה
    שלום שילת. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  8. תגובה
    שלום אסתי. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  9. תגובה
    הי אילה עורכת תוכן! רציתי לשאול (שאלה לא ממש דחופה אך עדיין אני מבקשת אם אתם יכולים לענות לי.) ב 'צור קשר' למעלה שרציתי לשלוח משו אז כתוב שם אני לא רובוט. ויש ריבוע אם לוחצים עליו זה מסמן V. אשמח מאוד שתגידי לי מה זה אומר. תודה רבה מראש! ודרך אגב אני מאוד נהנית מהסרטים שלכם.

  10. תגובה
    שלום. בבקשה רענן את האתר ואז לחץ על הכפתור האדום שיופיע מעל הסרטון. אם זה לא עוזר – ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר .

  11. תגובה
    שלום. בבקשה רענן את האתר ואז לחץ על הכפתור האדום שיופיע מעל הסרטון. אם זה לא עוזר – ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  12. תגובה
    שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחץ על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  13. תגובה
    שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצו על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture