הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 6 ערבות הדדית ג

עונה 2 >
פרק 6 >

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 6 ערבות הדדית ג

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 5 ערבות הדדית חלק ב

לפרק הבא>>

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 7 להתווכח בלי לריב א

119 תגובות

  1. תגובה
    המילים לשיר: אדון עסוק מידי יצא ליום לחוץ. עם יד אחת בכיס ויד שמסמסת. דילוג במדרגות והופ הוא כבר בחוץ. בחניה זאת השכנה ממול נרגשת, אומרת:' הי אדון עסוק איזה מזל שאתה כאן יש לי פנצר בגלגל אולי תושיט לי יד אקח את הקטן לגן' אז הוא לרגע נעצר חושב אולי יושיט עזרה היד בכיס כמעט יוצאת אבל נכנסת חזרה לא היום יש לי עיניינים לא עכשיו זה בדיוק לא מתאים לא היום ושיהיה בהצלחה ביום אחר אני הייתי בשמחה. אדון עסוק מידי לפני רמזור אדום. קבצן דופק על חלונו הוא לא פותח בתור לבנק עסוק מידי תופס מקום והזקן מאחוריו פתאום גונח אומר לו:' הי אדון עסוק יברכך הקל הטוב יש לי תור אל הרופא הגב שלי כואב אולי תתן לי לעקוף?' אז הוא לרגע נעצר, ומתלבט אם לוותר אבל מביט אל השעון, ורק אומר שמצטער אסור לי לאחר. לא היום יש לי עינינים לא עכשיו זה בדיוק לא מתאים לא היום ושיהיה בהצלחה ביום אחר אני הייתי בשמחה. עומד ברחוב סואן היד בכיס מונחת. ילדון עם תיק בית ספר ניגש אליו בנחת 'הי אדון עסוק אתה נראה טיפה מוטרד תעזור לי לחצות אתן לך חיוך אולי תושיט סוף סוף תיד?' אז הוא לרגע נעצר היד בכיס כמעט נשארת פתאום הלב שלו נמס והוא שומע את עצמו אומר לילד שרק היום אין לו עינינים ושהיום זה בדיוק מתאים ועד היום הם חוצים שם בבטחה עם יד מושטת הלב מלא שמחה.. אין לו עינינים והיום זה בידיוק מתאים ועד היום הם חוצים שם בבטחה עם יד מושטת הלב מלא שמחה מלא שמחה ואין לו עינינים עם יד מושטת הלב מלא שמחה!

  2. תגובה
    אוקי קודם כל פרק מהמם ושיר עוד יותר אבל בשיר היו מלא פשלות לדוגמא: הכפתור בוסט של יהונתן היה פתוח ואסי בסוף במקום להגיד 'ועד היום הם חוצים שם בבטחה…' אמר שועד היום… הוא אמר עם ש שימו לב אם יהיה עוד פשלה אעדכן אתכם ביי

  3. תגובה
    מילים לשיר: אדון עסוק מידי יצא ליום לחוץ עם יד אחת בכיס ויד שמסמסת דילוג במדרגות ו-הופ הוא כבר בחוץ בחנייה זאת השכנה ממול נגשת: 'הי אדון עסוק איזה מזל שאתה כאן יש לי פנצ'ר בגלגל אולי תושיט לי יד אקח את הקטן לגן'. אז הוא לרגע נעצר חושב אולי יושיט עזרה היד בכיס כמעט יוצאת אבל נכנסת חזרה. לא היום יש לי עניינים לא עכשיו זה בדיוק לא מתאים לא היום ושהיה בהצלחה ביום אחר אני הייתי בשמחה. אדון עסוק מידי לפני רמזור אדום קבצן דופק על חלונו הוא לא פותח בתור לבנק עסוק מידי תופס מקום והזקן מאחורי פתאום גונח. אומר לו: 'הי אדון עסוק יברכך הא-ל הטוב יש לי תור אל הרופא הגב שלי כואב אולי תיתן לי לעקוף'. אז הוא לרגע נעצר חושב אולי הוא יוותר אבל מביט אל השעון ורק אומר שמצטער אסור לי לאחר. לא היום יש לי עניינים לא עכשיו זה בדיוק לא מתאים לא היום ושהיה בהצלחה ביום אחר אני הייתי בשמחה. עומד ברחוב סואן היד בכיס מונחת ילדון עם תיק בית ספר ניגש אליו בנחת: 'הי אדון עסוק אתה נראה טיפה מוטרד תעזור לי לחצות אתן לך חיוך אולי תושיט סוף סוף ת'יד. אז הוא לרגע נעצר היד בכיס כמעט נשארת פתאום הלב שלו נמס והוא שומע את עצמו אומר לילד. שרק היום אין לו עניינים ושהיום זה בדיוק מתאים ועד היום הם חוצים שם בבטחה עם יד מושטת הלב מלא שמחה!!!!!!!!! סוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture