הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 4 ערבות הדדית א

עונה 2 >
פרק 4 >

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 4 ערבות הדדית א

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 3 אהבת הארץ חלק ג

לפרק הבא>>

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 5 ערבות הדדית חלק ב

115 תגובות

  1. תגובה
    ממש תודה ערוץ מאיר על כל פרק. אסי ויונתן אתם אלופים!! ותמיד כיף לראות כל פרק מחדש, ובכלל של כל הסדרות המהממות אין עליכם ערוץ מאיר שמאיר את כולם. פסח כשר ושמח!!

  2. תגובה
    פרק ממש ממש ממש יפה וחמוד אבל למה העונות האחרונות הם ממש ממש קצרות אבל חוץ מזה העונה של הרפתקאות אסי ויהונתן מהממת יפה וחמודה תודה לערוץ מאיר לילדים יש לכם סרטים מושלמים תודה…

  3. תגובה
    איזה פרק מטורף פשוט מטורף!!! אני לא מאמינה שיונתן עשה את הטרפז איזה גמיש הוא ואסי בצדק שלא עשית בטרפז גם אני לא הייתי עושה את זה בקיצור פרק טוב!!!!!!!!

  4. תגובה
    שלום פיגי. בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם את עדיין לא מצליחה לצפות – ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה' צור קשר' שבאתר.

  5. תגובה
    ערוץ מאיר תודה על עוד פרק מושלם מהסדרה המטורפת הזאת אתם פשוט אלופים באמת נהנים מכל דבר קטן שיוצא ומעריכים מאודד את כל ההשקעה המטורפת שלכם משפחת בן נון!

  6. תגובה
    יוחנן וצחי (יונתן ואסי) לא הכי בגלל אודי חמודי. אודי חמודי רשע!!! כל הזמן נגד יוחנן וצחי (יונתן ואסי) יוחנן יוחנן (יונתן יונתן) צחי צחי (אסי אסי)

  7. תגובה
    לערוץ מאיר היקרים! אנחנו היינו מנויים ועכשיו לא בגלל כמה סיבות פרטיות ואנחנו מאוד רוצים לצפות בפרקים אז אולי אפשר שרק את הפרק הזה תוציאו לצפייה בחינם??? אם כן וגם אם לא תודה ענקית אתם ערוץ מדהים

  8. תגובה
    שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחץ על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  9. תגובה
    שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture