הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי פרק 23 – חברות ופרגון ב

עונה 2 >
פרק 23 >

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי פרק 23 – חברות ופרגון ב

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי פרק 22 – חברות ופרגון א

לפרק הבא>>

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי פרק 24 – חברות ופרגון ג

108 תגובות

  1. תגובה
    אוי אוף נו למה אסי עשה לו את זה זה ממש לא יפה זה פוגע.. אני חושבת שהם יכלו לשבת לדבר על זה דוגרי.. להגיד מה מפריע ולתאם ציפיות לא ישר להסיק מסקנות לקבוע עובדות ולהחליט הכל ככה מהר זה ממש לא בריא גם נפשית.. וכאילו זה סוג של קרה גם לי פשוט חברה טובה שלי לא מדברת איתי ומתעלמת ממני ואני פשוט סופגת את זה וחושבת שזה לא טוב.. שנגיד תבוא ותגיד מה מפריע לה.. אבל נגיד לא, לא נפגעתי ממנה.. כאילו בעיה שלה.. היא הפסידה חברה מושלמת כמוני… לא אני הפסדתי ויש לי עוד מלא חברות אני ממש מקובלת אז כאילו שתעשה מה שהיא רוצה.. זה כבר קרה לי פעם אחת והיא זאת שחזרה ורצתה להשלים..

  2. תגובה
    סרט ממש יפה אתם יכולים בבקשה להעלות את הפרק הבא קצת יותר מהר פשוט אני לא יכולה להתאפק אני חייבת לראות את הפרק הבא אבל זה סרט מושלם תודה לכם ערוץ מאיר אתם אלופים

  3. תגובה
    שלום אליה. לחץ בבקשה על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם זה לא עוזר, בבקשה צור קשר עם צוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  4. תגובה
    אסי ויהונתן היקרים תודה על כל המאמצים וגם לכל הערוץ מאיר אני מאוד עצובה שזה הפרק האחרון נורא מאוהבת בכם לא יכולה להיפרד תודה על הכול פליז תענו לי אבל אסי ויונתן כן אוהבת מאוד דינה

  5. תגובה
    שלום ערוץ מאיר. עדיין לא ראיתי את הסרט אבל הוא נראה ממש מעניין! תודה! שאלה מס' 1: באיזה שעה יוצא היום הפרק של אסי ויהונתן חלק ג'? שאלה מס' 2: למה זה פרק סיום העונה? בגלל שאסי פוטר או סתם? שאלה מס' 3: למה פיטרתם את אסי? הוא השחקן הכי טוב בערוץ מאיר! בבקשה תחזירו אותו!!! תודה רבה, 1,2 ו… 3! (סתםםם!! אני פשוט חסויה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture