הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי פרק 21 – קבלת האחר ג

עונה 2 >
פרק 21 >

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי פרק 21 – קבלת האחר ג

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי פרק 20 – קבלת האחר ב

לפרק הבא>>

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי פרק 22 – חברות ופרגון א

119 תגובות

  1. תגובה
    ערוץ מאיר את ענקיים הצלחתם להזיז לי בפנים משהו עוד רגע בכיתי באמת תמשיכו ככה תודה רבה רבה היום אני הסתכל עליהם קצת שונה יותר יפה תודה ענקית ערוץ מאיר אתם באמת לא מבינים מה זה עשה לי

  2. תגובה
    שלום פינחס. אז בבקשה נסה להתחבר שוב עם שם המשתמש והסיסמה שלך, ואם לא מצליח אז בבקשה פנה לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפור ה'צור קשר' שבאתר.

  3. תגובה
    שלום אפרת. נשמע כי הקטנתם את תצוגת המסך שלכם. ממליצים לנסות להגדיר אותה לתצוגה של 100 אחוז, ואם זה לא עוזר אז לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  4. תגובה
    הסרט הכי מושלם ומרגש של אסי ויהונתן! ערוץ מאיר אין עליכם! גם לי יש אח מיוחד על הספקטרום האוטיסטי ורציתי להגיד לכם באמת תודה ענקית שאתם מעלים את המודעות להתחשבות באנשים עם צרכים מיוחדים:)תודה על הכל

  5. תגובה
    סדרה מושלמת אני מה זה אוהבת אותה אבל אשמח שתעשו שיהיה אפשרות להורים את השיר למחשה (אני פשוט חייבת אוטו באמפי שלי) ולא רק אותו אלא את כל השירים שבסדרה ה100ממת הזאת תודה מראש..

  6. תגובה
    וואו איזה סרט יפה ומרגש!! ממש מעלה את המודעות שבמיוחדות של בעלי הצרכים המיוחדים, מעודד ילדים (ומבוגרים!) לא לפחד מלהתחבר איתם, כי הם בני אדם! ואיזה חמוד אסי שהוא ככה התרגש מהריקודים איתם..;)

  7. תגובה
    לאליה עורכת התוכן . אני כבר הרבה מחכה לתוכנית החדשה מתי כברר תשלחו אותה זה יהיה בחופש זה יהיה בזמן הקרוב או עוד חצי שנה בערך מה אורך הזמן עד שתישלחו את התוכנית ?

  8. תגובה
    אין עליכם אתם פשוט אלופים! חייב שיתוף לאסי ויונתן אתם ענקים עמדנו עם דמעות בעיניים התרגשנו. זה כ'כ מאיר את הלב התוכנית הזו איך אתם חושבים על כולם ונותנים מקום לכל אחד פעם הופעתי לילדים עם צרכים מיוחדים ופחדתי התנהגתי ממש כמו אסי לא ידעתי איך להגיב לימדת אותנו להסתכל אחרת חבל שהסרט לא יצא באותה תקופה אתם מכניסים מסר בסרטים ואתם לא יודעים עד כמה אתם חודרים עמוק ללב הילדים תמשיכו לגעת בלב ולהוציא סרטים יפים עם חינוך ומוסר אוהבים ומעריכים משפחת הראל

  9. תגובה
    ליד בית הספר שלנו יש חנות שמוכרים בה תמיד אנשים עם מוגבלויות מסוימות והם דיברו נורא לאט ועשו פרצופים מוזרים תמיד פחדתי ללכת לשם ולא רציתי לקנות שם עם כל החברות שלי ואחרי שראיתי את הסרט הזה הבנתי עד כמה הם חמודים ופתוחים ושאפשר להיות איתם ביחד ואיך שיונתן ואסי התחברו איתם רקדו והתרגשו הייתי על סף דמעות אז אני רוצה להגיד תודה ענקית לערוץ החינוכי ועל העשייה המדהימה הזו שנותנת תכנים חינוכיים ומגוונים אוהבים אתכם!

  10. תגובה
    שלום טוהר. לחצי בבקשה על כפתור ה'תמיכה' שמעל הסרטון. אם זה לא עוזר, אז בבקשה צרי קשר עם צוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  11. תגובה
    אמא איזה פרק מושלם כל הכבוד לכם שעשיתם כזה פרק מושלם אני כל היום עם ילדים מיוחדים וזה כל כך חשוב לעלות את המודעות הזאתי לכולם תודה ענקית בשם ההורים לילדים והילדים עצמם תודה היה פשוט מדהים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture