הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 2 אהבת הארץ חלק ב

עונה 2 >
פרק 2 >

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 2 אהבת הארץ חלק ב

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 1 אהבת הארץ חלק א

לפרק הבא>>

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 3 אהבת הארץ חלק ג

128 תגובות

  1. תגובה
    וואו סרט אדיר תודה ערוץ מאיר! מתי יבוא הפרק הבא? אפשר אולי לעשות פרקים ארוכים יותר? אני פשוט רוצה לדעת מה יהיה עכשיו… אני מאוד סקרנית.

  2. תגובה
    כל הכבוד ערוץ מאיר אשמח אם תוכלו להוציא את אסי ויהונתן כל שלוש ימים או יותר כי כל יום רביעי זה קצת המון לחכות……. תודה כאן רשת בית….. ממרים מלכה!

  3. תגובה
    שלום פיגי. בבקשה לחצי על 'רענון' ולאחר מכן לחצי על הכפתור האדום הגדול שיופיע לך בדיוק מעל הסרטון. אם פתרון זה לא עוזר – פני בבקשה לצוות התמיכה דרך כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  4. תגובה
    שלום. הפרקים הראשונים בכל סדרה פתוחים גם ללא מנויים, אך הזכות לצפות בכל שאר הפרקים וליהנות ממאגר הסדרות הגדול שלנו נתונה למנויים בלבד.

  5. תגובה
    שלום אביעד. בבקשה רענן את הדף, ולאחר מכן לחץ על הכפתור האדום הגדול שיופיע מעל הסרטון. אם זה לא עוזר אז בבקשה פנה לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  6. תגובה
    שלום. בבקשה לחץ על 'רענון' ולאחר מכן לחץ על הכפתור האדום הגדול שיופיע לך בדיוק מעל הסרטון. אם פתרון זה לא עוזר – פנה בבקשה לצוות התמיכה דרך כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  7. תגובה
    שלום אביגיל. בבקשה נסי לרענן את האתר ולנסות להתחבר שוב. אם פתרון זה לא עוזר – פני בבקשה לצוות התמיכה דרך כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  8. תגובה
    שלום, אני לא רואה שום כפתור של לרענן איפה הכפתור הזה נמצא אשמח לתשובה . תודה! **תשובת מערכת האתר – בצד הימני העליון של הדפדפן. אם לא מוצאים ניתן ללחוץ על כפתור f5 במקלדת והריענון יתבצע. אם זה לא עוזר – ניתן לפנות לצוות התמיכה באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר**

  9. תגובה
    תודה רבה על התמיכה… בסוף לחצתי על כפתור התמיכה ואז זה רעננן את הדף והיה לי את הכפתור האדום הגדול… תודה רבה!! פרק מושלם! מחכה לשבוע הבא…

  10. תגובה
    שלום וברכה לצופיי ערוץ מאיר. לאילה העורכת- האם תצא עוד עונה בקרוב? תודה רבה על הפרק ממש יפה! כל הכבוד שככה אתם מצליחים לשמח אותנו (הילדים) בזמן הקורונה:) **תשובת מערכת האתר ואילה – שלום. בדיוק לפני כשבועיים התחילה עונה חדשה בשיתוף התלמוד הישראלי!**

  11. תגובה
    לאילה שלום לא מופיע שום חלון אדום מעל הסרטון גם אחרי שלחצנו על רענון אשמח אם יטפלו בבעיה תודה רבה *תשובת מערכת האתר ואילה – אז בבקשה פנו לצוות התמיכה דרך כפתור ה'צור קשר' שבאתר**

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture