הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 11 אמת ושקר חלק ב

עונה 2 >
פרק 11 >

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 11 אמת ושקר חלק ב

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 10 אמת ושקר חלק א

לפרק הבא>>

הרפתקאות אסי ויהונתן בתלמוד הישראלי – פרק 12 אמת ושקר חלק ג

95 תגובות

  1. תגובה
    בכתוביות בסוף הפרק כתובים שמות המשתתפים וביניהם ילדי הכיתה והיה כתוב שם משה יעקובי יש מצב שהוא הבן של יאיר יעקובי מאנדרדוס… למי שמכיר וכולם מכירים……..

  2. תגובה
    שלום מעיין. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  3. תגובה
    שלום סרט מגניב ואני כבר מחכה להמשך, רציתי להגיד משהו: נכון שכולם יודעים שיש עכשיו מצב בטחוני מורכז ולא כולם יכולים לראות את סרטוני ערוץ מאיר המהממים, וגם רציתי לשאול איך אסי ויונתן מסתובבים בכל הארץ לצלם סרטונים של ערוץ מאיר בלי נזק או אפילו לא נכנסו למקלט בכלל הייתי שמח מאוד אם היו רואים את התגובה הזו אשמח לשמוע אתכם מדברים על הנושא וגם תשובה מערוץ מאיר. דוד מלין. (סליחה אם הגזמתי)

  4. תגובה
    לאילה הרבה פעמים כל הפרקים בערוץ מאיר לא עובדים ועושים שיש קוד שגיאה וניסיתי גם לפנות לצוות תמיכה ולא קבלתי תשובה בבקשה תתקנו את זה.

  5. תגובה
    לאילה, אי אפשר לראות סרטים!!! כל פעם שאנחנו רוצים לראות איזה סרט זה כותב לנו: התוכן לא ניתן לניגון, קוד שגיאה… אנחנו לוחצים על תמיכה וזה עדיין לא עושה לנו. נשמח לעזרה

  6. תגובה
    שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  7. תגובה
    שלום שילה יצחק. אם פנית לצוות התמיכה באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר, הם ישלחו מייל בימים הקרובים. בינתיים, ממליצים לרענן ולנסות שוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture