המסע – פרק 20 פרק סיום

עונה 0 >
פרק 20 >

המסע – פרק 20 פרק סיום

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם



לא קיימים פרקים קודמים

לפרק הבא>>



לא קיימים פרקים נוספים
play-rounded-fill

118 תגובות

  1. תגובה
    לאיילה העורכת תוכן רציתי לדעת אם תצא עונה חדשה של סדרה כלשהיא כי כבר מלא! זמן שאתם לא מוציאים עונות חדשות לא כולל אסי ויהונתן ושמשון חוגג חגים אוהבת אתכם נורא הסדרה חקירה בין ממדית מאוד מעניינת אשמח לתשובה תודה מראש אוהבת

  2. תגובה
    שלום רבקה. כבר השבוע מתחילה תוכנית חדשה 'חלום של ספר' (הפרק הראשון יעלה ביום רביעי לאתר) ובשבוע הבא מתחילה הסדרה החדשה 'חקירה בין ממדית' (פרק ראשון ביום שני, ד' כסלו).

  3. תגובה
    שלום. כבר השבוע מתחילה תוכנית חדשה 'חלום של ספר' (הפרק הראשון יעלה ביום רביעי לאתר) ובשבוע הבא מתחילה הסדרה החדשה 'חקירה בין ממדית' (פרק ראשון ביום שני, ד' כסלו).

  4. תגובה
    אחלה סדרה אבל זה ממש גרוע שלא חישבו לפי נקודות אלא רק לפי מי שסיים ראשון את המשימה האחרונה.. היו זוגות הרבה יותר טובים מהירוקים במשימות אחרות ורק במשימה הזאת היה להם מזל…

  5. תגובה
    וואו סרט מושלם היה כיף כל יום שני לצפות בסדרה המהמהמת והחינוכית הזאת. כל הזוגות היו ממש ממש ממש טובים ואלופים ולכולם היה הרבה סיכויים להיות במקום הראשון קצת חבל שהסדרה נגמרה היא הייתה מאוד מעניינת ומרתקת ושווה למתמודדים כי היה להם פעילויות ממש שוות. ואילה האם תצא עונה לבנות כמו בגדולים? ומה אם הסדרה של הכישרונות? עדין לא צילמו אותה או שזה הסדרה של חקירה בין ממדית. תודה רבה !

  6. תגובה
    פרק מהמם!! חשבתי שהאדומים יהיו מקום ראשון הלבנים מקום שני והצהובים מקום שלישי הייתי בשוק כשאמרו את המקומות כל הכבוד למי שזכה ולמי שלא זכה זה היה תוכנית מהממת מושקעת וכיפית תודה רבה ערוץ מאיר!!

  7. תגובה
    אני הייתי בטוח שהאדומים מקום ראשון הלבנים שני והצהובים שלישי אבל כל הכבוד לכולם הייתם מדהימים!! ולפי דעתי הצהובים היו צריכים לזכות שני או שלישי וכל הכבוד ליאיר על הסבלנות הדהמת אותי

  8. תגובה
    אני הייתי בטוחה שהכחולים ינצחו ואז האדומים ואז הלבנים ואז הירוקים ואז הצהובים ואז התכלת אבל כל הכבוד לכל הזוגות על המאמץ וכל הכבוד לשחר ואיתם המושלמים ולאייל ויוסף התותחים!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture