הכירו את המתמודדים – הדס ורעות

עונה 1 >
פרק 1 >

הכירו את המתמודדים – הדס ורעות

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם



לא קיימים פרקים קודמים

לפרק הבא>>

גדולים – פרק 2

212 תגובות

  1. תגובה
    טוב אז אנחנו גם התמודדנו בליהוק הגענו לשלב הראשון והיה ממש מגניב היו לנו בערך את אותן סיטואציות אני (חדוה) בדרך כלל זאת ששכחתי מה להגיד בהצלחה לכל המתמודדים והמתמודדות שתנצחו, כוווולם!

  2. תגובה
    שלום ראשית. הסיבה שלא הצלחת לראות היא שלא נכנס עם המנוי. בבקשה תתחברי לאתר עם שם המשתמש והסיסמא, ואז תוכלי לצפות בפרק זה וכן בשאר התכנים שבאתר.

  3. תגובה
    שלום טלי. הסיבה שלא עובד לך היא שלא התחברת לאתר עם שם המשתמש והסיסמא. תעשי זאת, ואז הסרט אמור לעבוד לך. אם למרות שהתחברת עדין לא עובד לך, אז בבקשה תצרי קשר עם התמיכה הטכנית שלנו דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר. תודה

  4. תגובה
    יפה! אבל לא ידעתי שזה ביקום מעמול חבל ממש אהבתי את הסידרה אזות ובלי קשר שהיה לכם בהצלחההה!!! אני מאחלת לכם שתענו והיה לכם כיף והרבה הצלחה !!!!

  5. תגובה
    לאיילה עורכת התוכן: אפשר לדעת למה הכל בחסד יצא ויוצא פעם בשבועיים ועד שתכנית החדשה של המשימות יצאה כבר נגמר הקיץ אם תוכלי לענות לי בהקדם על השאלה בהתחלה אני נורא ישמח

  6. תגובה
    לאילה עורכת התוכן ולכל צוות ערוץ מאיר : תודה על כל התוכניות המושקעות והמענינות פשוט כיף להיכנס לאתר כל יום, אבל יש משהוא שקצת מאכזב אותי אני בת 14 עולה לכיתה ט' וכל התוכניות של הילדים כגון' גדולים, ניידת החלומות, הכל בחסד, אבא ליום אחד ועוד' הם רק של ילדים בגילאים 8-13 וזה די מאכזב גם אני רוצה להשתתף ואין לי איפה ואני בטוחה שיש עוד הרבה ילדים בגיל שלי שחושבים כך, אשמח אם תחשבו על העניין…. תודה רבה! הדס! (אשמח לדעת אם יש עוד ילדים שחושבים כמוני!

  7. תגובה
    שלום הדס. תודה על המילים המשמחות! לגבי השתתפות בתוכנית כגון אבא ליום אחד וניידת החלומות – בהחלט אפשר להגיש בקשה להשתתפות גם בגיל שלך (כשההרשמה פתוחה – עכשיו ההרשמה ל'אבא ליום אחד ' פתוחה). לגבי יצירת סדרות חדשות שמתאימות יותר לנוער – כמובן שהיינו שמחים ליצור סדרו כאלה, אך לצערנו משיקולי תקציב זה לא בתכנון כרגע. תודה על ההבנה וכל טוב.

  8. תגובה
    שלום. הסיבה שלא הצלחת לראות היא שלא נכנס עם המנוי. בבקשה תתחברי לאתר עם שם המשתמש והסיסמא, ואז תוכלי לצפות בפרק זה וכן בשאר התכנים שבאתר.

  9. תגובה
    שלום מאיר. במהלך השנה 'הכל בחסד' יצא פעם בשבועיים, אך לכבוד החופש – הוא יצא בכל שבוע של החופש (למעט שבוע אחד). לגבי התוכנית החדשה – היא עולה לאתר בתאריך כזה בגלל שזהוא התאריך הנבחר משיקולים שונים.

  10. תגובה
    שלום חגית. אצלנו כתוב שאתם עדין לא מחוברים בבקשה תצרי קשר עם הצוות הטכני שלנו דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר, ואז הם יעזרו לך להתחבר ולצפות בתוכניות. בהצלחה

  11. תגובה
    וואי הדס ורעות פשוט מושלמות אין עליכם אתם בטוח מקום ראשון אלופותתתתת אתם גם מצחיקות וממש ממש חמודות אם הייתי יכולה הייתי אפילו חברה שלכם יאלה בהצלחה במקום הראשון

  12. תגובה
    חבל שלא מעלים בכל יום פרק שלם של משהו (למשל היום והעלו רק הצצה לעללילות ארץ גושן שהיא רק 4 דקות) וממש משעמם בחופש וגם אתם צריכים להעלות עוד משחקים בקיצור אני אשמח אם תעלו יותר דברים!!

  13. תגובה
    שלום דבי. ביקשתי מצוות התמיכה הטכנית שיצור איתך קשר לגבי הסרטים. לגבי מעמול – לא, הקיץ לא תצא עונה חדשה. אבל, לאחת שתסתיים העונה של גושן, תתחיל תוכנית המשימות החדשה 'גדולים' – שווה לחכות!

  14. תגובה
    הי הדס ואילה עורכת התוכן- גם אני חושבת שצריך עוד תוכניות לנערים ונערות כמו ילדי גן החיות וכאלה-אבל חוץ מזה האתר מושקע ומושלם ואין עליכם-בהצלחה לכל המתמודדים:):)

  15. תגובה
    יאלה איזה מצחיקות אוף בא לי גם להשתתף ' בגדולים' אני לא יכולה משתי סיבות סיבה אחת כי אני עדיין לא בת 12 סיבה שניה אתם כבר יודאות {בטח אם ראיתם את הסרט שלי{

  16. תגובה
    וואי הדס קורעת!!! רצחה אותי זאתי, והיא מה זה מזכירה את אורי מבית הכלבים בדיבור והתנועות וכל זה… ורעות ממש ממש חמודה ויש לה אופי כיף! אם זה תחרות הלוואי שהם ינצחו!

  17. תגובה
    וואי הדס קורעת!!! רצחה אותי זאתי, והיא מה זה מזכירה את אורי מבית הכלבים בדיבור והתנועות וכל זה… ורעות ממש ממש חמודה ויש לה אופי כיף! אם זה תחרות הלוואי שהם ינצחו!

  18. תגובה
    היי רעות קוראים לי תהילה והייתי גרה בצפת לפני שש שנים והיינו חברות באותו גן ואותו שכונה וראיתי שהסרטון צולם מאחורי הבית שגרתי בו האם את זוכרת אותי בהצלחה במרוץ

  19. תגובה
    אני רוצה להראות לאחים של הקטנים סרטים ואני לא יכול למה צריך סיסמה הרי יודעים שכל מה שהם או מישהו אחר ילמד משהו או יתחנך מהסרטים אתם יודעים שזה מצווה גדולה וגם נדע שזה בזכותכם!!!

  20. תגובה
    שלום הראל. הסיבה שאנחנו יכולים להמשיך וליצור תכנים מקוריים, חינוכיים, ומעולים היא בזכות המנויים שלנו, שתומכים ביצירה שלנו, ובלעדיהם לא הינו יכולים לעשות זאת, ולכן כדי לצפות בסרטים יש צורך במנוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture