גדולים פרק 19- גמר בנים

עונה 1 >
פרק 19 >

גדולים פרק 19- גמר בנים

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

גדולים פרק 18

לפרק הבא>>

גדולים פרק 20 – פרק הגמר של הבנות

278 תגובות

  1. תגובה
    מסכנים אלחי ואלקנה איך ביאסו אותם זה לא יפה..(אם אסי היה אומר בהתחלה דרור ואבידן זה בסדר אבל להגיד שאלחי ואלקנה ניצחו ואז להגיד שדרור ואבינן ניצחו זה לא יפה) אבל העיקר שאלחי ואלקנה היו אלופים וניצחו בכל המשימות אוהב אותכם אלחי ואלקנה.. נ.ב היתה מטרופת ויפה מחכה לעונה הבאה.

  2. תגובה
    יואווווו כל היום חיכיתי לזהההה איזה טרוף נראה כמו קליפ בר מצווה!!! מענין מה עם הבנותתת איך אני מחכה לזההה ותכלס אם הדס ורעות מנצחות זה מגיע להם אבל עוד יש סיכוי שטל ושרה! יואו איזה טירוףףף אני לא יכולה לחכות כבר לפרק של הבנותתתתת

  3. תגובה
    או מה גד מושלםםםם כל הכבוד לדרור ואבידן וכל הכבוד לאלחי ואלקנה הייתם מושלמים לא נורא לפחות זכיתם בכל המסע הזה והדר וצביאל!!!! הפגנתן אומץ ונחישות. שולחת המון ברכות שירה!!!!!!!!!

  4. תגובה
    זה ממש נכון מי שפירגן צריך לנצח זה יותר חשוב מכל המרוץ לדעתי! העיקר שכולם שמחים כל הכבוד להדר וצביאל ולאלחי ואלקנה ! נ.ב מענין מה היה עם הבנות …..??

  5. תגובה
    אין על דרור ואבידן!!!! כל הכבוד על הניצחון!!!!!!!! (כבוד לאשקלונים…) וגם לשאר הזוגות כל הכבוד! ולערוץ מאיר על כל ההשקעההההה!!!!!!!!אין על ערוץ מאיר! (דרך אגב מעניין מי תנצח מהבנות…זה מזה לא היה צפוי אז בטח גם אצלן זה לא יהיה צפוי כלכך…)

  6. תגובה
    בעז"ה כל הכבוד לכל הנערים שהשתתפו בתחרות!! עקבנו אחריכם לאורך כל הזמן, שמחנו איתכם והתאכזבנו גם. אבל, ערוץ מאיר היקר כל- כך! יש לנו ביקורת גדולה על מהלך הסיום, שבו הודעתם בפני כל הקהל והמתמודדים על זוכים ואח"כ הפכתם הכל בפרהסיה. אנחנו חושבים שזה בייש מאוד את המתמודדים. הייתה בכך הונאה. אפשר להבין שיש פואנטות והפתעות במשחק- כמו שאמרתם, אבל בצורה כ"כ קיצונית- לומר למישהו שהוא זכה במקום הראשון(!!) ואח"'כ לקחת את זה ממנו בפני כולם- זה פשוט שקר. באופן סדיר אנו מאוד מעריכים את השקעתכם ופועלכם- גם בפעם הזו, ואנו צופים באופן עקבי בערוץ. אבל הפעם היינו חייבים למחות. ושוב שכוייח על היצירתיות וההשקעה הרבה.

  7. תגובה
    למה לא פרסמו שמתחילה עונה אח שלי היה נרשם והוא היה מנצח מקום ראשון הוא אלוף שנה הבאה אני ירשם אבל שיפרסמו מה זה לא שווה שלא מפרסמים בקושי זה לא הוגן

  8. תגובה
    לדעתי זה קצת לא פייר כלפי אלחי ואלקנה הם כנראה מאוד התאכזבו ואני יודעת כי גם לי קרה משהו דומה אבל כל הכבוד לכל הזוגות הייתם מעולים תותחים ואלופים כל הכבוד

  9. תגובה
    יאאא מההתחלה רציתי שדרור ואבידן ינצחו הם כאלה מתוקים 🙂 שמתי לב שבפרק 'גיבור של כולם' באסי וטוביה יש את אלחי מגדולים אבל משום מה השם שלו לא רשום בסוף… כל הכבוד לכל המשתתפים ולצהובים!!!

  10. תגובה
    סרט מטורףף!!! כל הכבוד לאלחי ואלקנה )הכי חמודים( וגם להדר וצביאל )שהיו הכי חברותיים ואמינים אחד לשני( ולדרור ואבידו )שלא התייאשו( כולכם הייתם גדולים!! ואלופים!!!!! אבל זה לא יפה שאסי ככה עשה!! אבל אסי בשאר הדברים היה ממש ממש טוב! הוא 'הרים' ת'סדרה!!!

  11. תגובה
    אני חושבת שמגיע להם לנצח והעונה היתה נחמדה ולא יותר מזה אני הייתי מעדיפה אם כבר אז עוד עונה של מעמול זה יותר מעניין ויותר מעשיר בידע היסטורי יותר מגדולים סתם חבל על ההשקעה רואים את העונה פעם אחת אי אפשר להנות מזה שוב ושוב לאומת זאת מעמול אפשר ליראות שוב ושוב

  12. תגובה
    אני חושבת שמהבנות טל ושרה יהיו מקום ראשון והדס ורעות מקום שני ורעות ואמונה מקום שלישי נראה לי כי גם אני אחים שלי ספרנו את הנקודות לכל זוג..

  13. תגובה
    לדעתי מה שאסי עשה זה היה מעשה ממש לא יפה הוא אמר קודם אליחי ואלקנה אז זהו זה אליחי ואלקנה אסי זה לא יפה אתה ממש באסת אותם חבל לדעתי היו צריכים לנצחחחח אליחי ואלקנה אתם תותחייםםםםם יותר מדרור ואבידןן תותחיייים אלופיים

  14. תגובה
    דרור ואבידן אלופים!!!!!!!!!!!!!!! האמת שכשאח שלי שאל את אבידן מי יזכה הוא לא רצה לגלות לו והוא אמר שיחכה בסבלנות אז חשבתי שבטח הצהובים לא זוכים אבל כל הכבוד לכם הפתעתם אוהבים אותכם בטירווווווווווףףףףףףףףף אבידן אתה פשוט מתתתוווקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. תגובה
    לדעתי זה לא יפה מה שהם עשו הם היו צריכים להגיד לפני שהם נותנים 1000 נקודות למי שאסף הכי הרבה ברכות זה מאד מבאס ומעליב שאומרים לך שאתה ראשון ואז מורידים אותם למקום שני

  16. תגובה
    לאילה העורכת זה לא נראה לי כל כך יפה מה שאסי עשה זה ממש ביאס אותם והוא עוד הכריז וכולם שמעו לדעתי זה ממש לא יפה זה התנהגות מגעילה מבחינתי אליחי ואלקנה נצחו מה זו הרמאות הזו כלפי אליחי ואלקנה?? אשמח שתעני לי תודה מראש ויום טוב

  17. תגובה
    מה???? לא האמנתי שדרור ואבידן הם מקום ראשון!!! אבל זה לא יפה מאסי לעשות ככה!!! מיילא שיגיד את זה מלכתחילה !! אבל בסוף?? אחרי שאלחי ואלקנה מתרגשים כבר? ממש לא יפה!!!!

  18. תגובה
    שלום. אסי אמר שזהו סיכום הנקודות, אבל הוא לא אמר שאלה המקומות הסופיים. אבל, לצערנו זה לא היה מספיק מודגש וברור, וכך נוצר מצב לא נעים. אנו מתנצלים על כך מאוד. ב'ה נלמד מכך עבור ההפקות הבאות.

  19. תגובה
    ואווי אני בשוק הייתי בטוחה שאלחי ואלקנה ואלקנה ינצחו לדעתי זה לא יפה שככה עשו אחרי שכבר אמרו להם שהם מקום ראשון! אבל עדיין כל הכבוד לכל הזוגות ולערוץ מאיר על התוכנית היפהה ואני במתח לגמר של הבנות נראלי שהכחולות מקום ראשון הלבנות שני והסגולות שלישי!

  20. תגובה
    יווווווווווווווווווווווווואאאאא כל הכבוד הדר וצביאלללללללללללל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רציתי שתנצחו אבל אני מקווה שהייייתה לכם חוויה ניפלאה!!!!!!!!!!!!! כי בישבילי אם הייתי בגדולים אז הייתה לי חוויה אמיתיייייית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. תגובה
    ומי עולים כאן על כולם דרור ואבידן ומי מנצחים פה את כולם דרור ואבידן ומי פירגנו פה יותר מכולם דרור ואבידן ברכה:דרור ואבידן היקרים לכם הגיע לנצח כל המירוץ ואני מבטיחה שאני לא אומרת את זה בגלל שניצחתם אני אומרת את זה בגלל שמתחילת המירוץ אהבתי אתכם וחבל שזה נגמר אוהבת לירז נ'ב תודה לערוץ מאיר היקר שעשה לנו את התוכנית היפה הזאת ושעושה לנו עוד הרבה סדרות תודה רבה רב ( לאילה תהיה עוד סדרה שנה הבאה כלומר החופש של השנה ומה עושים שהסרט לא עובד)

  22. תגובה
    שלום לירז. לגבי עונה נוספת – עדין לא ידוע. לגבי מה עושים כשלא עובד – פונים לצוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'תמיכה' שמעל הוידאו או דרך כפתור ה'צרו קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר. בהצלחה

  23. תגובה
    לאילה עורכת התוכן, זה לא קצת מוזר שהחליטו מי המנצח רק על המשימה האחרונה?כי אלחי ואלקנה באמת הצליחו כל העונה(גם האחרים אבל באמתת ראו עליהם את המאמץ) ורק בגלל שבמשימה האחרונה עשו פחות הם לא היו ראשונים,קצת מבאס…

  24. תגובה
    לאילה עורכת תוכן זה לא כל כך יפה בגלל שנגיד לבנות זה היה בסדר להוסיף עוד נקודות כי זה היה הפרש גדול כמה עשו שבע וכמה שלוש וכמה רצו לפרגן וכמה לא אבל בבנים זה היה 14 ו15 וזה לא נקרא שהם לא רצו לפרגן זה היה רק באחד אז זה ממש אבל ממש לא פייר.. וגם איך שאמרו להם את זה בכלל גועל נפש ולא רק הם התבאסו גם כל ההורים בקהל ואתם יכולים לראות גם את הפרצופים של ההורים לפני ואחרי .. ממש לא יפה!!

  25. תגובה
    וואי איזה יפה! איזה כיף שדרור ואבידן ניצחו!!!!!!!! קיוויתי שהם ינחו אבל לא חשבתי!למרות שזה היה כלכך מזמן רק עכשיו ראיתי את זה !!!!!!! איזה מסע כיף עשו הם!הלוואי עלי .כל הזוגות אלופפפפים! אבל לא יפה שככה ביאסו את הזוג שחשבו שהם מנצחים.יהיה עוד עונה?

  26. תגובה
    אחלה סדרה. יהיה עוד אחד השנה או שנה הבאה? אבל אני חושבת שמה שאסי עשה שהוא אמר התחלה אלחי ואלקנה ואז אמר דרור ואבידן זה בטח ממש יבאס את אלחי ואלקנה. דרך אגב אלקנה ואלחי אלופים אין עליהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture