גדולים – הפרק המקדים

עונה 1 >
פרק 1 >

גדולים – הפרק המקדים

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם



לא קיימים פרקים קודמים

לפרק הבא>>

גדולים – פרק 2

185 תגובות

  1. תגובה
    טל ושרה אתן מנצחות אלופות!! וגם אני השנה חגגתי בת מצווה אבל לא הלכתי להשתתף בתוכנית מכל מיני סיבות למרות שממש רציתי זה נראה מושלם!! ו"חגגתי" זה לא חייב להיות באולם ענק ועם שמלה לבנה כמו של כלה ומיליוני מוזמנים. חגגתי בדרך צנועה יותר ומשפחתית, לא באירוע. יאללה תיקחו ת'אליפות!!!!! מהממות אתן! הלואי שהיינו יכולות להכיר בכל מקרה אתן 10!

  2. תגובה
    לאיילה: *מתי הפרק הראשון יוצא? *והאם הוא יוצא בכל יום קבוע? אם כן באיזה יום? *האם התחרות היא לכולם יחד או לבנים בנפרד ולבנות בנפרד? *והאם בסוף העונה נשארים כל הזוגות או שבמשך התוכנית יוצאים מי שנפסל…?

  3. תגובה
    מי שרוצה לראות את סרט הבת מצווה של הבת של אסי אז שיכנס ליוטיוב ושהכתוב: סרט בת מצווה רות צובל ואם תיכתבו: אסי צובל תימצאו בנוסף לפרקים של ערוץ מאיר את הסרטים של אסי לפני שהציג בערוץ מאיר.

  4. תגובה
    לאילה עורכת התוכן אני וחברה שלי מאוווווד רוצות להשתתף בבקשה נ.ב. תודה רבה רבה על התכנים החינוכים , המצחיקים , והמאוד כפייייייים **תשובת מערכת האתר – תודה על המילים המשמחות! אך בשלב זה לא מתוכננת עונה נוספת**

  5. תגובה
    למה זה לא נותן לי איילה עורכת התוכן את יכולה לעזור לי? **תשובת מערכת האתר ואילה – בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הסרטון או פני לצוות התמיכה באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר**

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture