במבה בים הגדול

עונה 2 >
פרק 1 >

במבה בים הגדול

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם



לא קיימים פרקים קודמים

לפרק הבא>>

אופניים סולריים

102 תגובות

  1. יפה מאוד!!
    יפה לכם! חדש !יש!אני אומנם לא לומדת גמרא (אני נקבה) חחח אבל אני כנראה יודעת את התשובה התשובה היא ככה: האיש שהיה על הספינה יכל לקחת את הכסף שמצא מכיון שהוא לא ידע של מי זה והרי זה ידוע בהלכה אני יודעת מה אבל ידוע שמי שמוצא כסף שבכסף אין סימן יכול להינות ממונו ללא השבת אבדה אז כנירא אסי שאם תימצא את הכסף בתוך הים הכסף יהיה שלך חחחחיחחח…

  2. האם מי ששט בספינה חייב להחזיר את השטרות
    ר'ש בן אלעזר אומר: 'המציל מן הארי ומן הדב… ומן זוטו של ים ומשלוליתו של נהר… ובכל מקום שהרבים מצואין שם הרי אלו שלו מפני שבעלים מתיאשין מהן' לכן הכסף שייך למוצא

  3. אשריכם ישראל
    אסי טוביה וכל העוסקים במלאכה- תודה רבה על כל הסרטים כפי הנראה הולכת להיות סדרה נהדרת – אתם ממש עושים עבודת קודש בהעבירכם לילדים תכנים חשובים כאלה בצורה מקסימה! אך האם ימשיכו להיות סרטי 'אסי וטוביה וחברים' מלאים כמו מקודם?

  4. לדבורה בקשר לתגובתך
    אמנם אדם שמצא כסף זה שלו אבל רק במקרה שמצא מטבע/שטר או שניים אבל כשזה חבילה האדם חייב להחזיר. אבל במקרה הזה יש כלל של 'זוטו של ים' שכמו שטוביה אמר אם לאדם נופלים החפצים אז הוא אוטמטית מתייאש וזה של המוצא.

  5. טעות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    כותב הרמב'ם (הלכות גזילה ואבידה, פרק יז, הלכה ג): 'המגביה מציאה [על מנת לתן אותה] לחבירו – ק נ ה ח ב י ר ו'. גם כאן, אסי לקח את הבמבה בשביל לתת אותה לפולקע, במילא הבמבה במקרה שלנו שייכת לפולקע!

  6. פשש… [פתחו!!!]
    פששששש… בדיוק אמרתי לאימא שלי שמישהי המליצה לי על ספרים כאלה וביקשתי מההורים שלי שיקנו אותם. אבל אם יש את אסי וטוביה ואת צוות ערוץ מאיר, לא צריך שום ספר ;););) חחח… תודה רבה לערוץ מאיר!!!!!!!!!!!

  7. בטוח שאסי לא חיב?
    קודם כל: הסרט הזה מדהים. מפתיע לראות איך אפשר ללמד ילדים תלמוד בדרך כל כך מעניינת ובקצרה! ומכיון שמדובר כאן בסוגיה תלמודית, אז על כל תירוץ, אפשר לשאןל קושיה. הקושיה שלי: האם אסי פטור? אסי אמר: 'פולקע אני הולך להציל לך את הבמבה!' יש כאן התחייבות להביא את הבמבה לפולקע! האם אין כאן בעיה של הונאה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture