אבות לילדים פרק 3 – מחובר

עונה 1 >
פרק 3 >

אבות לילדים פרק 3 – מחובר

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

המשנה אומרת – פתרון חידה 2

לפרק הבא>>

המשנה אומרת – פתרון חידה 4

71 תגובות

  1. תגובה
    לאילה עורכת התוכן: יצא השנה עוד עונה של גדולים? (פשוט השנה יש לי בת מצווה ואני ממש רוצה להיות בתוכנית) והאם תצא עונה חדשה של מעמול או עלילות ארץ גושן? תכניות ממש יפות!!!

  2. תגובה
    למי ש 'חפצה בעילום שמה' האם יש לך אחד מהמכשירים הטמאים הללו? אם כן אני מציע לך לא לחכות שתתמכרי ואז אולי 'תחזרי בתשובה' אלא לפני כן לשים גבולות ולהגביל את זה. האם כל יום בכלל צריך להתעסק בזה? אם כן ואם לא אז באיזה שעות ומתי לא להתעסק במכשירים טמאים אלה.

  3. תגובה
    שלום רחלי. דבר ראשון מזל טוב לבת המצווה! בשלב זה לא מתוכננת עונה חדשה של גדולים. לגבי עלילות ארץ גושן – אנו רוצים להפיק עונה נוספת, אבל בשלב זה עדין לא ידוע מתי.

  4. תגובה
    כל הכבוד לערוץ שמעלה את הנושא הזה ובאמת מלמד שיש אפשרות גם להשתיק ומלמד שזה בסדר גמור לעשות זאת אני רואה שלקחתם את הנושא הזה ברצינות פה בתגובות חחח נכון זה נכון מה שכתבתם קודם כל אם יש אפשרות להימנע מקבוצות לא דחופות וסתם דברים לא מועילים או אפילו את האפליקציה ווצאפ אז אדרבה אבל אם אי אפשר וחייב אז זה אפשרי כמובן בסינון ובמידה האפשרית

  5. תגובה
    לאילה עורכתוכן שלום! היום לא יצא פרק חדש של הכל בחסד אשמח עם תסבירו למה ואם זו תקלה אז אשמח שתתקנו אותה בנוסף, תודה לערוץ מאיר על הסרטים היפים (מחכים לעלילות ארץ גושן…)

  6. תגובה
    לאילה העורכת אני נכנסת לדף הסדרה ולא מופיע לי העונה החדשה…אשמח לקבל תשובה!!!!! **תשובת מערכת האתר ואילה – אין עונה חדשה. יש רק עונה אחת. אם את לא רואה אותה בעמוד הסדרה – ניתן לפנות דרך כפתור ה'צור קשר' לצוות התמיכה הטכנית. **

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture