משחק - מתקן הצינורות

הקליקו עם העכבר על הצינורות כדי לסובב ולחבר אותם אחד אל השני. עליכם לדאוג שכל הצינורות יהיו מחוברים. נראה לכם קל? נראה אתכם בשלבים הבאים… בהצלחה!

166 תגובות

  1. תגובה
    אחרי שעוברים את שלב 60, אין כלום. אבל אם לוחצים על המסך (בעכבר) הרבה אפשר להתקדם בשלבים בלי להתאמץ… אנחנו כבר בשלב 100! אבל 60 הוא קשה רצח, אז אין סיכוי שתצליחו.

  2. תגובה
    שלום מימי. אנו ממליצים לנסות לפתוח את המשחק בדפדפן אחר (אם את גולשת בכרום אז תנסי באקספלור, או להיפך). אם זה לא עוזר, אז בזמן שאת נמצאת במשחק, תלחצי על כפתור f5. אם גם זה לא עוזר- בבקשה תשלחי לנו צילום מסך למייל kids@meirkids.co.il וננסה לעזור/ תודה וכל טוב.

  3. תגובה
    אנו ממליצים לנסות לפתוח את המשחק בדפדפן אחר (אם את גולשת בכרום אז תנסי באקספלור, או להיפך). אם זה לא עוזר, אז בזמן שאת נמצאת במשחק, תלחצי על כפתור f5. אם גם זה לא עוזר – אולי המערכת ווינדוס שלכם במעשב לא מעודכנת. אם למרות הפתרונות הללו עדין לא עובד לך – בבקשה תשלחי לנו צילום מסך למייל kids@meirkids.co.il וננסה לעזור/ תודה וכל טוב.

  4. תגובה
    שלום ינון. טיפלנו בבעיה, עכשיו אמור לעבוד תקין. אם עדין יש בעיה, בבקשה תצור קשר עם המחלקה הטכנית שלנו, דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר. תודה

  5. תגובה
    שלום צופיה. אנו ממליצים לנסות לפתוח את המשחק בדפדפן אחר (אם את גולשת בכרום אז תנסי באקספלור, או להיפך). אם זה לא עוזר, אז בזמן שאת נמצאת במשחק, תלחצי על כפתור f5. אם גם זה לא עוזר – אולי המערכת ווינדוס שלכם במעשב לא מעודכנת. אם למרות הפתרונות הללו עדין לא עובד לך – בבקשה תשלחי לנו צילום מסך למייל kids@meirkids.co.il וננסה לעזור/ תודה וכל טוב.

  6. תגובה
    אנו ממליצים לנסות לפתוח את המשחק בדפדפן אחר (אם את גולשת בכרום אז תנסי באקספלור, או להיפך). אם זה לא עוזר, אז בזמן שאת נמצאת במשחק, תלחצי על כפתור f5. אם גם זה לא עוזר- בבקשה תשלחי לנו צילום מסך למייל kids@meirkids.co.il וננסה לעזור. תודה וכל טוב.

  7. תגובה
    שלום. אנו ממליצים לנסות לפתוח את המשחק בדפדפן אחר (אם את גולשת בכרום אז תנסי באקספלור, או להיפך). אם זה לא עוזר, אז בזמן שאת נמצאת במשחק, תלחצי על כפתור f5. אם גם זה לא עוזר- בבקשה תשלחי לנו צילום מסך למייל kids@meirkids.co.il וננסה לעזור. תודה וכל טוב.

  8. תגובה
    שלום אליס. עדין יש בדיחות. אם תרדי עם העכבר לתחתי האתר אז בצד ימין פולקע קופץ בכל פעם עם בדיחה שונה. לחיצה על 'הוסיפו בדיחה' תוביל אותך לפורום הבדיחות בו תוכלי להוסיף בדיחה ולראות את כל הבדיחות הקודמות. בהצלחה

  9. תגובה
    האיקס שוכב, והמזלג מחובר אליו מלמעלה עם השן האמצעית. הקו המעוקם למעלה מחובר לשן הימנית, כך שהוא פונה כלפי מעלה. והקשת למטה מחוברת לשן התחתונה של המזלג ולאיקס. בהצלחה!

  10. תגובה
    יוצרים מלמטה ריבוע בצד שמאל, מעליו יש עוד ריבוע, ומעליו מלבן לאורך. לידם (מימין) יש טור של שלוש ריבועים, ומימינם טור של שני ריבועים למטה. בטור הימני ביותר יש ריבוע בשורה השנייה מלמעלה. כל השאר פסים עם סופים. בהצלחה!

  11. תגובה
    החור של הכוכבית הוא בצד ימין-למטה. המזלג התחתון שוכב באלכסון עם שיניים לכיוון מעלה-ימינה. המזלג השני שוכב באלכסון עם שיניים לכיוון שמאל. הצורה בעלת שלושת הפסים פונה כלפי מטה-ימינה, ומתחברת עם המזלג. הפס המעוקם העליון מתחבר עם הכוכבית ופונה כלפי מעלה. בהצלחה!

  12. תגובה
    החור של הכוכביות הימנית והתחתונה הוא בצד ימין-למטה, והחור של הכוכבית העליונה הוא בצד שמאל-למעלה. המזלג הימני עומד ישר עם השיניים כלפי מטה והמזלג השמאלי עומד באלכסון עם השיניים לכיוון ימין. בהצלחה!

  13. תגובה
    המזלג העליון עומד ישר עם השיניים כלפי מעלה. האיקס הוא באלכסון למעלה-ימינה. חצי הכוכבית עומדת עם כל שיניה לכיוון ימין. הקו המעוקם מתחבר לחצי הכוכבית ופונה כלפי מטה. בהצלחה!

  14. תגובה
    כל האיקסים צריכים להיות באלכסון בכיוון למעלה-ימינה (ובהתאם צריך לסדר את כל הדברים שלידם). בקצה למעלה, החור של הדבר עם ה5 פסים, צריך להיות בצד ימין למטה. אני מקווה שהבנת את ההסבר והצלחת לעבור את השלב. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture