משחק - ביצים ביצים

ברוכים הבאים ללול! עליכם למיין את הביצים שמטילה התרנגולת ולכוון אותם אל היעד. ביצה תקינה-למחבת, ביצה מקולקלת-לפח, ביצה בוקעת-לאפרוחים. הזהרו שלא להתבלבל! בהצלחה!

208 תגובות

  1. A
    שלום יאיר. תנסה בבקשה לפתוח את המשחקים בדפדפן אחר. (אם אתה גולש בדפדפן כרום אז תנסה לגלוש ולפתוח את המשחקים בדפדפן אקספלורר, או להיפך.) אם ניסית לעשות את זה וזה עדין לא עובד לך, אז בבקשה תשלח לנו צילום מסך של הבעיה למייל kids@meirkids.co.il וננסה לעזור. בהצלחה.

  2. ש
    שלום שרית. תנסי בבקשה לפתוח את המשחקים בדפדפן אחר. (אם את גולשת בדפדפן כרום אז תנסי לגלוש ולפתוח את המשחקים בדפדפן אקספלורר, או להיפך.) אם ניסית לעשות את זה וזה עדין לא עובד לך, אז בבקשה תשלחי לנו צילום מסך של הבעיה למייל kids@meirkids.co.il וננסה לעזור. בהצלחה.

  3. זה עצוב!!
    זה נורא עצוב שכאילו הביצים הירוקות הם עם עובש אז פשוט זורקים אותם ומהביצים הטובות עושים חביתה וזה שיוצא ממנה ביצים שבורות עם אפרוח! זה מזה עצוב:(

  4. ש
    שלום שרית. זהו דפדפן שנמצא כמעט בכל מחשב. אנו ממליצים לך לבקש את העזרה של אחד ההורים. לאחר שתפתחו את הדפפן, תכתבו את כתובת הערוץ וכך תגיעו לאתר. לאחר מכן תתחברו עם שם המשתמש והסיסמא שלכם, ואז תלכו למשחקים ושם תבחרו במשחק הביצים. ואז המשחק אמור לעבוד. אם למרות זאת המשחק עדין לא עובד- אז תפני אלינו בבקשה דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר. תודה

  5. ש
    עליכם למיין את הביצים שמטילה התרנגולת ולכוון אותם אל היעד. ביצה תקינה-למחבת, ביצה מקולקלת-לפח, ביצה בוקעת-לאפרוחים. הזהרו שלא להתבלבל! בהצלחה!

  6. ש
    שלום תמה. תנסי בבקשה לפתוח את המשחקים בדפדפן אחר. (אם את גולשת בדפדפן כרום אז תנסי לגלוש ולפתוח את המשחקים בדפדפן אקספלורר, או להיפך.) אם ניסית לעשות את זה וזה עדין לא עובד לך, אז בבקשה תשלחי לנו צילום מסך של הבעיה למייל kids@meirkids.co.il וננסה לעזור. בהצלחה.

  7. ש
    שלום נחלה. תנסי ללחוץ על כפתור f5 במקלדת. אם זה לא מסדר את הבעיה, אז תנסי לפתוח את המשחק דרך דפדפן אחר (אם את בדרך כלל גולשת דרך דפדפן כרום – אז תנסי באקספלורר ולהיפך).

  8. ש
    שלום דוד. תנסה בבקשה ללחוץ על f5 כשאתה נמצא בדף המשחק. אם זה לא עוזר, אז תנסה בבקשה לפתוח את המשחקים בדפדפן אחר. (אם אתה גולש בדפדפן כרום אז תנסה לגלוש ולפתוח את המשחקים בדפדפן אקספלורר, או להיפך.) אם ניסית לעשות את זה וזה עדין לא עובד לך, אז בבקשה תשלח לנו צילום מסך של הבעיה למייל kids@meirkids.co.il וננסה לעזור. בהצלחה

  9. תגובה
    645!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נכון יפה? בדרך כלל אני לא מקבלת כאלו ציונים… אני תמיד רואה את התגובות שלכם שאתם כותבים כמה קיבלתם ואני מתפלא… הלוואי עלייייי!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture