משחק - רברסי

רברסי הוא משחק לוח ותיק, שנועד לשני שחקנים.

בכל תור עליכם 'ללכוד' חיילים של היריב בין שני חיילים שלכם, בשורה, בטור או באלכסון.

כאשר עשיתם זאת, החיילים של היריב שנלכדו בין החיילים שלכם 'עוברים צד' והופכים להיות שלכם!

המטרה היא לצבור כמה שיותר חיילים, שיהיו שייכים לכם (בצבע שלכם).

עליכם לחשוב טוב! לפעמים תוכלו ללכוד חיילים של היריב בכמה כיוונים בו-זמנית!

לא הבנתם? התחילו לשחק ותיכנסו לעניינים!

באפשרותכם לשחק מול המחשב, או מול חבר (ביחד על אותו מחשב)

בהצלחה! 

72 תגובות

  1. תגובה
    שלום מנדי. לא משחקים בעזרת מקשים. משחקים בעזרת העכבר. לוחצים בעזרת העכבר על המקום בלוח בו אתה רוצה למקם את החייל שלך, כך שהוא ילכוד (בינו לבין חייל אחר שלך שכבר נמצא על הלוח) לפחות חייל אחד לבן. בהצלחה.

  2. תגובה
    שלום אודליה. כאשר משחקים מול המחשב. החיילים שלך הם החיילים השחורים והחיילים הלבנים הם של המחשב. המטרה שלך היא 'ללכוד' כמה שיותר חיילים לבנים ככה שיהפכו להיות חיילים שחורים. איך עושים זאת? צריך ליצור כמו 'סנדוויץ' של חייל שחור, חייל לבן, ואז שוב פעם חייל שחור. ברגע שתצרי סנדוויץ' כזה – החייל הלבן שבין 2 החיילים השחורים יהפוך להיות חייל שחור. תוך כדי המשחק אפשר לעשות 'סנדוויצים' עם הרבה שכבות, זאת אומרת 'לכלוא' הרבה חיילים לבנים בין 2 חיילים שחורים. המנצח הוא מי שבסוף  המשחק יש יותר חיילים בצבע שלו על גבי הלוח. בהצלחה!

  3. תגובה
    שלום מענדי. כאשר משחקים מול המחשב. החיילים שלך הם החיילים השחורים והחיילים הלבנים הם של המחשב. המטרה שלך היא 'ללכוד' כמה שיותר חיילים לבנים ככה שיהפכו להיות חיילים שחורים. איך עושים זאת? צריך ליצור כמו 'סנדוויץ' של חייל שחור, חייל לבן, ואז שוב פעם חייל שחור. ברגע שתיצור סנדוויץ' כזה – החייל הלבן שבין 2 החיילים השחורים יהפוך להיות חייל שחור. תוך כדי המשחק אפשר לעשות 'סנדוויצים' עם הרבה שכבות, זאת אומרת 'לכלוא' הרבה חיילים לבנים בין 2 חיילים שחורים. המנצח הוא מי שבסוף  המשחק יש יותר חיילים בצבע שלו על גבי הלוח. בהצלחה!

  4. תגובה
    שלום אילה לאה. כאשר משחקים מול המחשב. החיילים שלך הם החיילים השחורים והחיילים הלבנים הם של המחשב. המטרה שלך היא 'ללכוד' כמה שיותר חיילים לבנים ככה שיהפכו להיות חיילים שחורים. איך עושים זאת? צריך ליצור כמו 'סנדוויץ' של חייל שחור, חייל לבן, ואז שוב פעם חייל שחור. ברגע שתצרי סנדוויץ' כזה – החייל הלבן שבין 2 החיילים השחורים יהפוך להיות חייל שחור. תוך כדי המשחק אפשר לעשות 'סנדוויצים' עם הרבה שכבות, זאת אומרת 'לכלוא' הרבה חיילים לבנים בין 2 חיילים שחורים. המנצח הוא מי שבסוף  המשחק יש יותר חיילים בצבע שלו על גבי הלוח. בהצלחה!

  5. תגובה
    המשחק פה לא הוגן כי ברברסי מי שמתחיל שני יש לו סיכויים יותר טובים כי הוא יכול לתפוס תפינות ואין אפשרות לנצח אלא אם כן השחקן שמתחיל שני יהיה דפוק ולא יודע לשחק טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture