משחק - הכוח הכפול

ברוכים הבאים לחלל!

רוני איש החלל שלנו חייב לחזור לכדור הארץ. לשם כך הוא חייב לעבור את כל השלבים ולקחת את כוחות הברק, עם המידות הטובות שלהן.

כדי לסיים את השלב עליכם להגיע את הפתח המסתובב.

לאחר שתסיימו את השלבים עם כוחות הברק, רוני יוכל להיכנס לחללית המידות, ולהמריא לכדור הארץ!

אבל שימו לב היטב:
בוודאי אתם יודעים שבחלל הכללים של כוח המשיכה קצת שונים מאשר בכדור הארץ.
במשחק שלנו יש כוח משיכה כפול! כאשר אתם למעלה – הוא מושך למטה, וכאשר אתם למטה – הוא מושך למעלה!

כוח הקפיצה שלכם כלפי מעלה, יהיה בדיוק לפי כוח הקפיצה שלכם מלמטה, וכן להיפך. לכן, כדי להצליח לקפוץ גבוה, עליכם לצבור תאוצת קפיצה בצד השני.

נשמע מסובך? בכלל לא! התחילו לשחק ותיכנסו לעניינים!

אז קדימה, עזרו לרוני לעבור את הדרך המאתגרת ולחזור לכדור הארץ בעזרת המידות הטובות!

בהצלחה!

438 תגובות

  1. תגובה
    היי לכל ילדי ארוץ מאיר אני רוצה להגיד לאילה העורכת התוכן תודה ענקית שהיא עוזרת לכול ילד שצריך עזרה כול הכבוד לך אין עלייך את מיוחדת ותודה ערוץ מאיר על כול המשחקים המושלמים והיפים ודרך אגב ניראה לי שאני שלישית אוו שניה………ביי

  2. תגובה
    ואי אתם לא מבינים כמה שאני מתרגשת פעם שניה בחיי שהאתר שלח ממני משהו לתגובות אתם לא מבינים איך אני מתרגשת ואי, אוהבת אתכן, כאילו הבנות המושלמות תודו שאני צודקת להתראות, אולי אני אשלח עוד תגובה, זו כבר התגובה השניה שלי במשחק הזה אז תודה לכן זוכרות, [כאילו הבנות]

  3. תגובה
    משהו הצליח לקחת את הברק בשלב ארבע? לא הגיוני לעשות את זה נב לכל מי שלא מצליח לעשות את שלב שתיים אז פשוט צריך ללכת קצת אחורה ואז בגלל התנופה יעבוד לכם (לי זה עבד) נב2 לערוץ מאיר היקרים אשמח מאד אם תעלו את תגובתי לאתר בכדי לעזור לילדים אחרים.

  4. תגובה
    ואווווו משחק אלוף! חחחח…. למי ששאל איך עוברים את שלב 2 אז ככה: פשוט וקל: לפני שאתם קופצים לקו משיכה הזה אז אתם עושים קפיצה כפולה ותוך כדי הקפיצה הכפולה אתם זזים לקו המשיכה! בהצלחה! מי שעבר את שלב ארבע יכול בבקשה לעזור לי? תודה רבה רבה לערוץ מאיר האלופים!!

  5. תגובה
    את שלב שתיים עוברים ככה: קופצים מעל הקוצים, ואחר כך לפני שנכנסים לסוג של בור הזה עושים קפיצה ומהר עולם על האבנים, אחרי זה לפני שיוצאים מהבור בצד השני עושים קפיצה כפולה ויוצאים מהבור ואז מהר עולים על האבנים ועוברים את השלב בהצלחה! (מקווה שזה מובן)

  6. תגובה
    וואו כל הכבוד! לאילה: שלב שמונה ( לדעתי) לא הגיוני. ואני אומר את זה כי ניסיתי הכל, לא כמו מי שלא ניסה קפיצה כפולה צבירת תאוצה וכאלה. אני ניסיתי לעבור את קיר הלבנים שמוביל לברק אבל כדי לעבור אותו בהתפוררות צריך להגיע לכפתור, וללחוץ עליו. לא הצלחתי להגיע לכפתור כי הוא ממש גבוה, ואני חיפסתי לטפס על עמודים ושטחים שבהם אני יעזר לעלות שלב אחרי שלב( ז'א מדרגה כביכול אחרי מדרגה), ולא מצאתי. אשמח שתעני לי כי אני חולה על המשחק הזה וסתם אני לא רוצה להיתקע בו. תודה רבה על הכל, וסליחה אם קצת חפרתי פה…( :

  7. תגובה
    אבל שלב 2 לא אפשרי כי אי אפשר לקפוץ קפיצה גבוהה מספיק בפס השני שהופך אותך.. זה לא קופץ מספיק גבוה בשביל לעבור את הקיר… אתם יכולים בבקשה להסביר לי איך עושים קפיצה מספיק גבוהה

  8. תגובה
    בשלב 6 מי שלא יודע לעבור: אחרי שתופסים את הברק חוזרים למקום הכי גבוה שאפשר (לקראת ההתחלה) ואז קופצים פעמיים ויורדים לקו המקווקו ומהירות אדירה ואחרי כמה פעמים כאלה לומדים את הטכניקה ומצליחים לעלות לכפתור שפותח את הלבנים.

  9. תגובה
    אחלה משחק אבל אי אפשר לעבור את שלב 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני עוברת את החודרנים, ואת מה שצריך לעשות הפוך בכח המשיכה אבל אני לא מצליחה לעלות למעלה… מישהו הצליח לעבור את זה???????

  10. תגובה
    בשלב 4 צריך להגיע לקוצים כמו בטכניקה של שלב 2 ואז צריך לעשות קפיצה 1 להתקדם אבל לא לגעת בקוצים ולפני שאתה נוגע בקוצים צריך לעשות עוד קפיצה וללכת עוד והופ עברתם את הקוצים

  11. תגובה
    שלב 6 לא הגיוני. אני הולך למקום הכי גבוה (לקראת ההתחלה) אחרי שאני לוקח את הברק, אני עושה קפיצה כפולה מהגבוה, זה לא נותן לי להגיע לכפתור שפותח את הקיר. אשמח לתשובה

  12. תגובה
    שלום. אתם יודעים שבחלל הכללים של כוח המשיכה קצת שונים מאשר בכדור הארץ. במשחק שלנו יש כוח משיכה כפול! כאשר אתם למעלה – הוא מושך למטה, וכאשר אתם למטה – הוא מושך למעלה! כוח הקפיצה שלכם כלפי מעלה, יהיה בדיוק לפי כוח הקפיצה שלכם מלמטה, וכן להיפך. לכן, כדי להצליח לקפוץ גבוה, עליכם לצבור תאוצת קפיצה בצד השני. בהצלחה.

  13. תגובה
    מישהו סיים את שלב 12? נראה לי שאין אפשרות כי כל רגע נפסלים קצת לפני ההתחלה יש תקלה שאי אפשר לעבור את זה כי אם אתה רץ אתה נפסל מקוצים ואם אתה קופץ אז אתה גם נפסל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture