משחק - מסעדה פתוחה

ברוכים הבאים למסעדה הפתוחה!

התפקיד שלכם: קבלת קהל ומלצרות

סדר הפעולות:

  • 1. מקבלים את הבאים למסעדה
  • 2. מוצאים מקום פנוי לפי מספר האנשים
  • 3. לוקחים את ההזמנה שהם בחרו
  • 4. ניגשים למטבח ולוקחים את המנה המוכנה 
  • 5. מגישים את המנה לסועדים
  • 6. מקבלים את הכסף לתשלום
  • 7. מנקים את השולחן

מהרו! עליכם להספיק לקבל את הכסף לפני שהיום נגמר!

המטרה: להצליח לסיים כמה שיותר ימים לפני שנגמר הזמן, ולהצליח להכניס למסעדה כסף! אחרת, מפוטרים מהעבודה…

שתפו אותנו בתגובות במספר הימים שהצלחתם לסיים, ובסכום הכסף שצברתם!

קדימה, מהרו! בהצלחה!

773 תגובות

  1. תגובה
    לאילה שלום. 1 סיימתי היום את משחק הטרקטור. 2 אחרי שעברתי את שלב 172 אז היה לי את כל הנגרר הטרקטורים והכוחות. 3 בשלב בשלבים מתקדמים היה לפעמים אלפי סלעים שאי אפשר היה לעבור אותם. 4 אפשר שהמשחק הבא יהיה שחמט.[אגב זה יכסוך לכם את עבודת המשחקים החדשים.] תעני על שאלה 4 בבקשה בכן או לא וכמה מילים. תודה.

  2. תגובה
    באיזה מקשים משחקים? **תשובת מערכת האתר – משחקים בעזרת לחיצות העכבר על המקומות אליהם רוצים להגיע. לדוגמה אם אתה רוצה להושיב זוג, אתה מניח את העכבר על שולחן המתאים לזוג ומחפש את המקום המדויק בשולחן בו סימן העכבר משתנה לסימן כף יד, ואז לוחץ. בהצלחה**

  3. תגובה
    עומדים בפתח ואז כתוב כמה מקומות האנשים צריכים הולכים לשולחן עם מספר המקומות הזה לזה שבוקש ומחכים עד שהם יבקשו הזמנה ואז לוחצים על ההזמנה ומחכים שהיא תיהיה מוכנה במטבח ובכל זמני ההמתנה אפשר לטפל בעוד אנשים:)

  4. תגובה
    לאיילה עורכת תוכן יש לי שאלה, אני מאד ישמח שתעני לי עליה כי ראיתי שהרבה ילדים שאלו אותה אותה ואתם לא עניתם על שום דבר…… אני רוצה לשאול איך בדיוק מתנהל המשחק, כאילו איך מזיזים את האנשים וממלאים את המשימות… אני ממש ישמח עם תעני לי ולא תתעלמי. ותודה רבה לכם ערוץ מאיר על כל המשחקים הנפלאים שאתם מוצאים! אני נורא אוהבת אותם! אתם אלופים!!

  5. תגובה
    אם נוסעים מהר אז הרבה נופלים= אם אנחנו מוסיפים בהחלטות טובות כל הזמן אז זה יהיה לנו קשה מדי ולא נצליח לעשות את ההחלטות בשלמות. – אם אנו נוסעים לאט אבל בטוח אז אנחנו נצליח להגיע ליעד= אם נעשה החלטה טובה אחת לדוגמא לחודש אז יהיה לנו הרבה יותר קל לעמוד בהחלטה! – אם אנחנו באמצע מרוץ במשחק והמכונית פתאום הלכה לאיבוד אז יש כאלה מכוניות שרואות מכוניות אחרות שנוסעות לכיוון מסויים אז הן נוסעות אחריהן, אבל לפעמיים המכוניות האחרות הללו רק מחפשות קיצור דרך ונתקעות והמכונית המסכנה הזאת רק נאבדה עוד יותר.. = לפעמיים אנחנו נגררים חס ושלום לחברה לא טובה והיא מובילה אותנו רחוק רחוק ואנחנו רק הולכים לאיבוד… * אז תזכרו: לנסוע לאט ולנסוע ישר עד שנגיע אל היעד שהוא- גאולה!!!!דבר ראשון לדעתי המשחק הזה הוא מאוד חינוכי ומלמד על החיים בעתיד… המשחק מלמד אותנו שכל העולם הזה הגשמי והחומרי הוא כמו כביש צר ומוזר שמתפתל בינות הרים וצוקים ודברים מוזרים שנופלים לך על הראש ומפריעים לנו להתקדם (כמו במשחק…) והמשחק הזה מזכיר לי משל שמאוד דומה לו: 'מעשה בבן מלך, ועוד בן מלך, ועוד בן מלך, ועוד בן מלך שיצאו ביחד שיצאו ביחד לספינה גדולה כשבידם שקיות מלאות עד גדותם בפיצוחים שיהיה להם מה לנשנש בדרך… לילה אחד, בחצות הלילה נפתחה דלת חדרם של בני המלכים…לתוך החדר נכנסו שני אנשים לבושים שק שגנבו מהמחסן ועל ראשם סירים ענקיים (של הפסטה מאתמול…) ומצקות בידיהם!!! הם נגשו לחבילותיהם של הנסיכים, דלו את פיצוחיהם, השליכו לתוך הסירים שעל ראשיהם ושמו במקום קש וגבבה (מהכל-בו של איציק…) כשהתעוררו בני המלכים בבוקר ובאו לנשנש מעט מהפיצוחים העסיסיים, גילו לחרדתם כי השקיות מלאות בקש וגבבה!!! פתחו בני המלכים בזעקה גדולה ומרה:'אויה לנו שכך עלה בגורלינו ונשארנו בחוסר כל! מדוע לא שמרנו? מדוע?' וכך זעקו וזעקו, עד שהגיעו ליעדם… (ספרי משלים) והנמשל: צריך לנהוג בזהירות ולא ליפול-כמו הגנבים בסיפור… (אגב: כשהגנבים ישבו ואכלו את הפיצוחים, החליקו פתאום מהסיפון ובלע אותם דג בורי…)

  6. תגובה
    שלום. יש לשים את העכבר על המקום אליו אתה רוצה להגיע. כאשר העכבר יהיה בנקודה 'לחיצה' הוא יהפוך מעכבר בצורה רגילה לעכבר בצורת כף יד, ואז יש ללחוץ. לדוגמה, אתה בעמדת קבלת הפנים ומגיע זוג והמבקש שולחן ל2. אז אתה צריך למקם את העכבר על שולחן זוגי פנוי, וכאשר העכבר הופך לצורה של כף יד – יש ללחוץ. וכך אתה בעצם גורם לזוג להגיע לשולחן שלהם. לאחר שהזוג התיישב בשולחנו, נניח שאתה רוצה לחזור לעמדת קבלת הפנים – אז אתה לוחץ על עמדת קבלת הפנים. בהצלחה!

  7. תגובה
    שלום אודיה הלל. המשחק עובד באמצעות לחיצה בעכבר על המקומות הרצויים. יש לשים את העכבר על המקום אליו את רוצה להגיע. כאשר העכבר יהיה בנקודה 'לחיצה' הוא יהפוך מעכבר בצורה רגילה לעכבר בצורת כף יד, ואז יש ללחוץ. הלחיצה תגרום לפעולה. לדוגמה, נניח שאת בעמדת קבלת הפנים ומגיע זוג והמבקש שולחן ל2. אז את צריכה למקם את העכבר על שולחן זוגי פנוי, וכאשר העכבר הופך לצורה של כף יד – יש ללחוץ. וכך את בעצם גורמת לזוג להגיע לשולחן שלהם. לאחר שהזוג התיישב בשולחן שלהם, נניח שאת רוצה לחזור לעמדת קבלת הפנים – אז את לוחצת על עמדת קבלת הפנים, ואז תראי שהדמות שלך מגיעה לשם ויכולה לקבל אנשים נוספים. לאחר מכן נניח שאת רואה שהזוג שכבר יושב בשולחן פתאום רוצה להזמין – אז את לוחצת על השולחן שלהם, וכך הדמות שלך מגיע לשולחן שלהם ו'לוקחת' את ההזמנה. כנ'ל בכל חלקי המשחק. בהצלחה!

  8. תגובה
    שלום ידידיה. המשחק עובד באמצעות לחיצה בעכבר על המקומות הרצויים. יש לשים את העכבר על המקום אליו אתה רוצה להגיע. כאשר העכבר יהיה בנקודה 'לחיצה' הוא יהפוך מעכבר בצורה רגילה לעכבר בצורת כף יד, ואז יש ללחוץ. הלחיצה תגרום לפעולה. לדוגמה, נניח שאתה בעמדת קבלת הפנים ומגיע זוג והמבקש שולחן ל2. אז אתה צריך למקם את העכבר על שולחן זוגי פנוי, וכאשר העכבר הופך לצורה של כף יד – יש ללחוץ. וכך אתה בעצם גורם לזוג להגיע לשולחן שלהם. לאחר שהזוג התיישב בשולחן שלהם, נניח שאתה רוצה לחזור לעמדת קבלת הפנים – אז אתה לוחץ על עמדת קבלת הפנים, ואז תראה שהדמות שלך מגיעה לשם ויכולה לקבל אנשים נוספים. לאחר מכן נניח שאת ה רואה שהזוג שכבר יושב בשולחן פתאום רוצה להזמין – אז אתה לוחץ על השולחן שלהם, וכך הדמות שלך מגיע לשולחן שלהם ו'לוקחת' את ההזמנה. כנ'ל בכל חלקי המשחק. בהצלחה!

  9. תגובה
    על ידי לחיצה על המקום הרצוי. לדוגמא את רוצה להוביל זוג שהזמין שולחן של 2 לשולחן שלהם. אז את לוחצת על שולחן במסעדה המיועד ל2 – ואז תראי שהזוג יבוא לשולחן. בהצלחה

  10. תגובה
    שלום. אנו לא מאריכים את הזמן, אבל שימי לב שניתן להתחיל פעולה אחרת עוד לפני שפעולה אחרת מסתיימת. לדוגמה, אם הושבת שני אנשים בשולחן שלהם והם בדרך לשם, את כבר יכולה לחזור לעמדת קבלת הפנים כדי להושיב את הזוג הבא. בהצלחה

  11. תגובה
    שלום מוריה. המשחק עובד באמצעות לחיצה בעכבר על המקומות הרצויים. יש לשים את העכבר על המקום אליו את רוצה להגיע. כאשר העכבר יהיה בנקודה 'לחיצה' הוא יהפוך מעכבר בצורה רגילה לעכבר בצורת כף יד, ואז יש ללחוץ. הלחיצה תגרום לפעולה. לדוגמה, נניח שאת בעמדת קבלת הפנים ומגיע זוג והמבקש שולחן ל2. אז את צריכה למקם את העכבר על שולחן זוגי פנוי, וכאשר העכבר הופך לצורה של כף יד – יש ללחוץ. וכך את בעצם גורמת לזוג להגיע לשולחן שלהם. לאחר שהזוג התיישב בשולחן שלהם, נניח שאת רוצה לחזור לעמדת קבלת הפנים – אז את לוחצת על עמדת קבלת הפנים, ואז תראי שהדמות שלך מגיעה לשם ויכולה לקבל אנשים נוספים. לאחר מכן נניח שאת רואה שהזוג שכבר יושב בשולחן פתאום רוצה להזמין – אז את לוחצת על השולחן שלהם, וכך הדמות שלך מגיע לשולחן שלהם ו'לוקחת' את ההזמנה. כנ'ל בכל חלקי המשחק. בהצלחה!

  12. תגובה
    שלום. המשחק עובד באמצעות לחיצה בעכבר על המקומות הרצויים. יש לשים את העכבר על המקום אליו את רוצה להגיע. כאשר העכבר יהיה בנקודה 'לחיצה' הוא יהפוך מעכבר בצורה רגילה לעכבר בצורת כף יד, ואז יש ללחוץ. הלחיצה תגרום לפעולה. לדוגמה, נניח שאת בעמדת קבלת הפנים ומגיע זוג והמבקש שולחן ל2. אז את צריכה למקם את העכבר על שולחן זוגי פנוי, וכאשר העכבר הופך לצורה של כף יד – יש ללחוץ. וכך את בעצם גורמת לזוג להגיע לשולחן שלהם. לאחר שהזוג התיישב בשולחן שלהם, נניח שאת רוצה לחזור לעמדת קבלת הפנים – אז את לוחצת על עמדת קבלת הפנים, ואז תראי שהדמות שלך מגיעה לשם ויכולה לקבל אנשים נוספים. לאחר מכן נניח שאת רואה שהזוג שכבר יושב בשולחן פתאום רוצה להזמין – אז את לוחצת על השולחן שלהם, וכך הדמות שלך מגיע לשולחן שלהם ו'לוקחת' את ההזמנה. כנ'ל בכל חלקי המשחק. בהצלחה!

  13. תגובה
    שלום . המשחק עובד באמצעות לחיצה בעכבר על המקומות הרצויים. נניח שאתה רואה שזוג שכבר יושב בשולחן פתאום רוצה להזמין – אז אתה לוחץ על השולחן שלהם, וכך הדמות שלך מגיע לשולחן שלהם וכאילו 'לוקחת' את ההזמנה, ואז ההזמנה נעלמת. לאחר מספר שניות תוכל לראות שהמנה שהם הזמינו מוכנה במטבח, ואז יש ללחוץ על המטבח על מנת לאסוף אותה. בהצלחה!

  14. תגובה
    שלום עדי. המשחק עובד באמצעות לחיצה בעכבר על המקומות הרצויים. נניח שאת רואה שזוג שכבר יושב בשולחן פתאום רוצה להזמין – אז את לוחצת על השולחן שלהם, וכך הדמות שלך מגיע לשולחן שלהם וכאילו 'לוקחת' את ההזמנה, ואז ההזמנה נעלמת. לאחר מספר שניות תוכלי לראות שהמנה שהם הזמינו מוכנה במטבח, ואז יש ללחוץ על המטבח על מנת לאסוף אותה. בהצלחה!

  15. תגובה
    שלום אביטל. המשחק עובד באמצעות לחיצה בעכבר על המקומות הרצויים. יש לשים את העכבר על המקום אליו את רוצה להגיע. כאשר העכבר יהיה בנקודה 'לחיצה' הוא יהפוך מעכבר בצורה רגילה לעכבר בצורת כף יד, ואז יש ללחוץ. הלחיצה תגרום לפעולה. לדוגמה, נניח שאת בעמדת קבלת הפנים ומגיע זוג והמבקש שולחן ל2. אז את צריכה למקם את העכבר על שולחן זוגי פנוי, וכאשר העכבר הופך לצורה של כף יד – יש ללחוץ. וכך את בעצם גורמת לזוג להגיע לשולחן שלהם. לאחר שהזוג התיישב בשולחן שלהם, נניח שאת רוצה לחזור לעמדת קבלת הפנים – אז את לוחצת על עמדת קבלת הפנים, ואז תראי שהדמות שלך מגיעה לשם ויכולה לקבל אנשים נוספים. לאחר מכן נניח שאת רואה שהזוג שכבר יושב בשולחן פתאום רוצה להזמין – אז את לוחצת על השולחן שלהם, וכך הדמות שלך מגיע לשולחן שלהם ו'לוקחת' את ההזמנה. כנ'ל בכל חלקי המשחק. בהצלחה!

  16. תגובה
    שלום טהר. המשחק עובד באמצעות לחיצה בעכבר על המקומות הרצויים. יש לשים את העכבר על המקום אליו את רוצה להגיע. כאשר העכבר יהיה בנקודה 'לחיצה' הוא יהפוך מעכבר בצורה רגילה לעכבר בצורת כף יד, ואז יש ללחוץ. הלחיצה תגרום לפעולה. לדוגמה, נניח שאת בעמדת קבלת הפנים ומגיע זוג והמבקש שולחן ל2. אז את צריכה למקם את העכבר על שולחן זוגי פנוי, וכאשר העכבר הופך לצורה של כף יד – יש ללחוץ. וכך את בעצם גורמת לזוג להגיע לשולחן שלהם. לאחר שהזוג התיישב בשולחן שלהם, נניח שאת רוצה לחזור לעמדת קבלת הפנים – אז את לוחצת על עמדת קבלת הפנים, ואז תראי שהדמות שלך מגיעה לשם ויכולה לקבל אנשים נוספים. לאחר מכן נניח שאת רואה שהזוג שכבר יושב בשולחן פתאום רוצה להזמין – אז את לוחצת על השולחן שלהם, וכך הדמות שלך מגיע לשולחן שלהם ו'לוקחת' את ההזמנה. כנ'ל בכל חלקי המשחק. בהצלחה!

  17. תגובה
    שלום תאיר. המשחק עובד באמצעות לחיצה בעכבר על המקומות הרצויים. יש לשים את העכבר על המקום אליו את רוצה להגיע. כאשר העכבר יהיה בנקודה 'לחיצה' הוא יהפוך מעכבר בצורה רגילה לעכבר בצורת כף יד, ואז יש ללחוץ. הלחיצה תגרום לפעולה. לדוגמה, נניח שאת בעמדת קבלת הפנים ומגיע זוג והמבקש שולחן ל2. אז את צריכה למקם את העכבר על שולחן זוגי פנוי, וכאשר העכבר הופך לצורה של כף יד – יש ללחוץ. וכך את בעצם גורמת לזוג להגיע לשולחן שלהם. לאחר שהזוג התיישב בשולחן שלהם, נניח שאת רוצה לחזור לעמדת קבלת הפנים – אז את לוחצת על עמדת קבלת הפנים, ואז תראי שהדמות שלך מגיעה לשם ויכולה לקבל אנשים נוספים. לאחר מכן נניח שאת רואה שהזוג שכבר יושב בשולחן פתאום רוצה להזמין – אז את לוחצת על השולחן שלהם, וכך הדמות שלך מגיע לשולחן שלהם ו'לוקחת' את ההזמנה. כנ'ל בכל חלקי המשחק. בהצלחה!

  18. תגובה
    אני הגעתי כבר המון פעמים ל6 אבל לא ל7, אשמח אם תאריכו קצת את הזמן או שתורידו את כמות הכסף לדקה, בנוסף אשמח אם תגידו מה היום סכום המקסימלי שאפשר להשיג תודה לע המשחק המדהים!!!!!!!!!!!!!!!! האהוב עלי

  19. תגובה
    לאיילה עורכת התוכן אני לא מבינה איך לוקחים הזמנה ואני לא מבינה עוד כמה דברים השמח אם תעני **תשובת מערכת האתר ואילה – לוחצים על השולחן שהזמין, וכשהודעת ההזמנה נעלמת זה אומר שכאילו 'לקחת ' אותה. ואז כמה שניות לאחר מכן תוכלי לראות שהמנה מוכנה במטבח. בהצלחה**

  20. תגובה
    היי אילה, יש לי כמה בעיות: א. אני לא רואה את הדמות שלי ב. אני לא מבינה איך לוחצים, כאילו אני לוחצת וזה לא עובד ג. הזמן מידי קצר ד. אם יש בנאדם אחד הוא לא נותן לי ללחוץ על כסא בודד אלא רק על שולח, אשמח לתשובה מהירה. נ.ב. אציין שאני גולשת בדפדפן כרום ואני לא יכולה לשנות ונ.ב. של הנ.ב. אציין שאני חולה על הארי פוטר ואיזה מן הקוראים שרוצים חידה בקשר להארי פוטר מוזמן לכתוב לי תגובה ולציין בשם חידה הארי פוטר, תודה ויום טוב

  21. תגובה
    שלום רב לערוץ מאיר כאן: 'אני לא מבין איך משחקים',אני רוצה בבקשה הסבר, על מה לוחצים, ולמה כשיש אנשים בחנות אני לא מצליח להכניס עוד, למרות שזה מראה לי שאפר, השמח לתגובה ממני'אני לא מבין איך משחקים'

  22. תגובה
    לצוות האתר, גם אנחנו לא מבינים על מה ללחוץ??? **תשובת מערכת האתר- על המקומות אליהם תם רוצים להגיע. לדוגמא אם אתם רוצים לשלוח זוג לשולחן שלו, אז תלחצו על השולחן בו תרצו שהם ישבו. בהצלחה**

  23. תגובה
    לאיילה אני לא מליח לפתוח גם בדפדפן אחר. רק כתוב וזהו. מה עושים? **תשובת מערכת האתר ואילה – אז ניתן לנסות לפתוח במחשב נייח אחר, או לנסות לשאול את מחלקת התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'צור קשר' אם במקרה יש להם פתרון נוסף.**

  24. תגובה
    אהבתי תמשחק! אבל אתם יכולים לעלות את הזמן לדקה וחצי? כי עד שמגיעים סועדים לוקח 10 שניות עד שהם מזמינים עוד 5 שניות, עד שהאוכל מוכן עוד 20 שניות הם אוכלים 30 שניות ועד שהם משלמים נשאר רק 5 שניות…. ולא אומרת את זה שצריך גם בדרך לדאוג לעוד שאר האורחים.

  25. תגובה
    לאיילה עורכת התוכן: בתחילת משחק הוא נותן לי בדרך כלל רק מישהו אחד ואז זה אי אפשרי לעשות את זה כי בדקה הכי הרבה שאפשר להשיג זה מישהו אחד ועם איש אחד אי אפשר להשיג 80 אשמח אם תתקנו את הבעיה

  26. תגובה
    לאילה עורכת תוכן שלום רב ,בבקשה תעני לי על השאלה היא ממש חשובה!!! באים אלי ממש קצת אנשים ולפעמים אני עומדת במסעדה מספר שניות(ארוווווווווווווכות) בלי לעשות כלום ואז אני מרוויחה רק 40 שח ליום וזה לא הוגןןןן

  27. תגובה
    היי, יש לי טיפ: אם בפעם הראשונה מגיע רק אדם אחד אי אפשר, גם אם מאד מזדרזים לסיים את היום הראשון. אז אם מגיע לכם בהתחלה איש אחד, תצאו ותרעננו את הדף כדי שבהתחלה יהיו לכם לפחות שני אנשים. בהצלחה!!!!!!! זה משחק כיף ברמות

  28. תגובה
    לערוץ מאיר היקר אנחנו מנים אליך כבר הרבה זמן וכיף גדול להיות אתכם אבל לאחרונה אנחנו מרגשים שאין שום דבר לא מעניין מה המצב משעמם וגם קבלת שבת כמו אסי טוביה וחברים או עלילות ארץ גושן

  29. תגובה
    לאילה עורכת תוכן ! יש שלבים שבהם אנשים בילתי נראים מגיעים וזה כאילו יש שם מישהו ואתה צריך להושיב אותו אבל בעצם אין שם כלום האם זה תקלה? או כדי לעלות את הרמה? הוא מתיישב בשולחנות אבל אתה לא רואה שם כלום תודה מראש

  30. תגובה
    היי אילה כל פעם שאני מנסה להתחבר זה לא נותן לי להתחבר זה כותב שהשם משתמש והסיסמה שגויים אשמח שתעני לי **תשובת מערכת האתר – בבקשה צרו קשר עם צוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'צור קשר' שבאתר.**

  31. תגובה
    לאילה – עורכת תוכן. יש לכם פשלה קטנה במשחק, לפעמים באולם קבלת הפנים כתוב שיש 4 אנשים ופעול יש או איש אחד או 3 או כתוב 2 אנשים ויש רק איש אחד (זה לא פוגע בכסף הכסף באמת נשאר כמו ל4 אנשים, אבל זה בכל זאת מבלבל אותי ) אשמח שתענו לי בהקדם ! נ.ב משחק מזה כיפי ברמות !

  32. תגובה
    משחק ממש כיף ומאתגר תודה רבה! לאילה: לפעמים כשהמלצר בא לקבל את האורחים אני לוחץ עליהם ואז על שולחן פנוי, ובכל זאת הם לא זזים. אשמח לקבל תשובה.**8תשובת מערכת האתר – יש ללחוץ על עמדת הקבלה, להמתין שהמלצר יגיע לשם, ואז ללחוץ על השולחן הרצוי. בהצלחה.**

  33. תגובה
    שלום, ערוץ מאיר המשחק הזה מאד מאד יפה, תודה רבה לכם על הכל! חברה שלי הכירה לי אתכם, ואין זה פשוט ערוץ כיף, איילה עורכת תוכן, תודה על התגובות שאת משאירה, ותודה ערוץ מאיר. אין עליכם בכל העולם! אני ישמח מאד אם תוכלו להוציא את המשחקים בהפרש של זמן יותר קצר, כדי שנוכל להנות כל כמה זמן ממשחק חדש, כי לפעמים יש משחקים שכבר משעממים מאד, אז תודה על הכול, נועה. נ.ב נהנהתי מאד מהבדיחות תודה לכל הילדים שהשאירו בדיחות, אני ישתדל גם להשאיר בכל אופן אין עליכם!!!!!!

  34. תגובה
    משחק כיף אבל אילת עורכת התוכן נהיה לכם תקלה במשחק שעד עכשיו בהתחלה היו נכנסים שתי אנשים ועשיו שיניתם את זה רק לאדם אחד שנכנס ולכן עד עכשיו היה אפשר לקבל 80 ש'ח אבל עכשיו לפי הזמן זה לא הגיוני כי נכנס אדם אחד שנותן 40 ש'ח ואין זמן לחכות שהאדם השני ייתן את הכסף כי נגמר הזמן. ניסיתי עכשיו כמה פעמים ולא הצלחתי לעבור את יום 1 אחרי שהמון פעמים הגעתי ליום 5. חבל כי זה משחק ממש כיף תודה רבה ויום טוב

  35. תגובה
    שלום, דבר ראשון המשחק הזה ממש כיפי והוא ממש מגניב תודה רבה!!! דבר שני, בהתחלה כשפתחתי את המשחק אז ראיתי את האנשים מעולה אך כשפתחתי אותו שוב אז האנשים נהיו שקופים ואני לא רואה אותם, אשמח לדעת אם זה רק אצלי או אצל עוד אנשים ואם אפשר לעשות משהו בנוגע לזה. כל טוב ויום טוב

  36. תגובה
    ערוץ מאיר אין עליכם פשוט משחק מהמםםםםםם!!!!!!!!!!! מושלם אתם מגיעים לרמה 100000000000000000 פשוט כך כל משחק חדש אני שמחה מחדש תודה רבה על כל התכנים החינוכים ועל המשחקים המהממים! אוהבת רעיה

  37. תגובה
    הצלחתי 6 ימים והכסף 11,280 דווקא הרבה לא כמו זה שהצליח 9 ימים זה הרבה אבל שלי גם מאוד הרבה כי בהתחלה הצלחתי רק3 ימים ולא זוכרת עוד כמה כסף אבל בקיצור תתתתתתתתתתתת-ווווווווווווווווווו-דדדדדדדדדדדדדד-הההההההההההה רררררררררררררר-בבבבבבבבבבב-ההההההההה לערוץ מאיר היקרים והאהובים והמושלמים אין עליכם!!!

  38. תגובה
    וואי תקשיבו זה משחק מגניב אבל לא הגיוני אני מנסה אפילו את המשחק הראשון ואני לא מצליח להספיק בזמן זה לא הגיוני!אילה יש מצב שאתם מאריכים בזמן בלפחות 10 שניות או 5? בבקשה

  39. תגובה
    זה ממש כיף משחקי אוכל ומלצרות הם האהובים עלי בטירוף רק שלפעמים במשחק לא רואים את האנשים הם שקופים והזמן מהיר מידיי אבל ממש כיף אשמח לעוד משחקים דומים אבל עם יותר זמן:)

  40. תגובה
    וואי זה אחד המשחקים שאני הכי אוהבת בערוץ מאיר ובכלל. תודה רבה לערוץ מאיר!!!!!! ולאילה עורכת תוכן יש לי שאלה קטנה- מדי פעם כשאני משחקת בזה אני מקבלת על כל הזמנה 40 ש'ח בלבד ולכן אני נפסלת. אשמח לתשובה (מהירה:).

  41. תגובה
    חחחחחח יפה לך יפה שהגעת ליום 6 וגם אחלה בדיחה יש ילדים שהם אמרו שהם ביום 13 אז זאת אומרת שכן עובדים בשבת חחחח אהבתי כל כך את הבדיחה וגם אם לא היתכוונת שזה יהיה בדיחה אז תדעי שיש לך חוש הומר גם דרך המחשב חחחחח

  42. תגובה
    משחק טוב! הוא יכול לערבב לך את הרגשות.. נגיד, כשנכנסים ביליון אנשים לתוך המסעדה שלך ואתה מנסה להראות כמה שיותר רגוע.. אבל בפנים… אתה ממש רוצה שהם יעופו כבר!!!.

  43. תגובה
    לאילה עורכת תוכן שלום, תמיד אני מקבל בתשלום להזמנה אחת רק 40 ולא 80. לא ניתן לעבור את השלב הראשון כך. תודה. (אשמח לפרסום ותגובה מהירה) *תשובת מערכת האתר – ממליצים לפתוח את המשחק בדפדפן אחר או במחשב אחר**

  44. תגובה
    לאילה!!!!!!! תקשיבי המשחק הזה הכי טוב שפגשתי בחיים אבל יש אבל שזה מגיע לי רק עד יום שישי וזה כותב נגמר המשחק וזה משעמם בא לי עוד ימים אשמח אם תשני משהוא תודה מורי

  45. תגובה
    ואו! ערוץ מאיר, אני משחקת במשחק הזה בפעם האלף ועדיין לא נמאס! פשוט משחק כיף ברמות ולא לחוץ ודחוס כמו המשחקים הישנים! אז, תודה רבה רבה ואני מאוד נהנהת מהשפע 😉 שלכם, א. טולדאנו. נ.ב. אני ביום 6….!

  46. תגובה
    שלום ערוץ מאיר לילדים! אני לא מבינה על מה ללחוץ… אשמח בבקשה אם אתם יכולים להסביר לי… תודה מראש **תשובת מערכת האתר – שי ללחוץ על המקומות עצמם. למשל אם את רוצה להושיב זוג בשולחן זוגי, יש ללחוץ על השולחן ובו 2 מקומות, ואז תוכלי לראות שזה גורם לזוג ללכת ולהתיישב בו.**

  47. תגובה
    כיף לאילה עורכת תוכן וצוות ערוץ מאיר מה עם המשחק מי רוצה ליהות מיליונר חנוכה אמרתם שישלח למייל בשבוע הבא ועברו 3 שבועות אשמח עם תענו כאן תודה **תשובת מערכת האתר – ניתן לפנות בבירורים בנושא דרך כפתור ה'צור קשר' ונשמח לענות*

  48. תגובה
    זה משחק כיף תודה רבה ערוץ מאיר על כל המשחקים הם מעניים והסרטים ובדיחות קצת מצחיקות ויש בדיחות ממש מצחיקות תודה תשלחו עד משחקים וסרטים בהצלחה לכול ערוץ מאיר

  49. תגובה
    שלום אליעזר. בדקנו את המשחק, והוא עובד מעולה. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם עדיין המשחק לא נפתח אצלך, ניתן לפתוח אותו בדפדפן אחר או במחשב אחר. בהצלחה.

  50. תגובה
    לאילה עורכת התוכן שלום יש חלק משחקים בערוץ שהם לא עובדים לדוג' המסעדה נטען עד מאה ולא מראה כלום גם אם אני פותחת בדפדפן אחר אשמח לתשובה בהקדם.

  51. תגובה
    יאוו אחלה משחק!! סופסוף שברתי את השיא של עצמי! הגעתי ליום 8 עם 25,600 תודו שזה הרבה!! אוף אבל איזה באסה היה לי שם עוד 3 אנשים עם כסף ולא הספקתי לקחת אותו… בסדר יאללה לא נורא!!! תודה ערוץ מאיר אני חולה על המשחקים שלכם!!!!!!!!!!!!!!

  52. תגובה
    יפה ממש לא הבנתי מה הקטע להיות ראשונה!?זה לא משהו מיוחד! בקיצור,זה מאוד דומה לסופר מרקט… תודה רבה לערוץ מאיר לילדים על כל ההשקעה בסרטים במשחקים ובתוכניות לילדים ממני שירה רחל האלופה

  53. תגובה
    תגידו מה זה אמור להיות ב50 שניות אני צריכה לסיים כי גם ככה עד שהאנשים מזמינים את המנה שלהם ועד שהיא מגיעה כבר נגמר לי כוווול הזמן ואני כול הזמן מתעצבנת

  54. תגובה
    לאילה העורכת שלום! לא הבנתי איך אני אמורה לאסוף 80 שקל ועל כל בן אדם מקבלים 40 שקל אבל כל פעם זה נותן לי רק איש 1 על ההתחלה ואין לי זמן. אני מנסה להתחיל את המשחק מהתחלה אבל כל פעם זה נותן לי איש אחד ואני לא מספיקה לאסוף מספיק כסף

  55. תגובה
    שולמית, אני לדוגמה הגעתי ליום 7. יש פה כאלו שטוענים שהגיעו גם ל-9 ימים. אני לא בטוחה בזה ולבנתיים אני מנסה שוב ושוב. בכל-אופן בתגובה קצת מעלייך כתב: 'חתימות אחר כך…' האם אפשר להגיע אחרי יום 6 ו'אילה עורכת תוכן' אמרה לו שאכן כן. ממליצה לך לנסות ולנסות עד שתצליחי!! בהצלחה שולמית. בהצלחה לכולם 🙂 אם יש לכם שאלות (ובמקרה שאילה עורכת תוכן לא עונה לתשובה שלכם;) מוזמנים ליצור איתי קשר. שחקתי בזה המון המון המון ואני כבר טובה בלהבין את זה (למרות שהגעתי רק עד יום 7..). בהצלחה כולם!! וגם לי להצליח לעבור את השלב המסובך הזה:) לילה טוב!!

  56. תגובה
    שלום אילה שיחקתי ונהנתי אבל יש משהו לא הגיוני אם נותנים לי בפעם הראשונה מישהו 1 הוא נותן לי רק 40 וצריך להשיג 80 אם אני מחכה לאנשים הבאים אז אי אפשר שהם ישלמו כל כך מהר ולכן אני נפסלת הרבה פעמים למרות שאין אפשרות להצליח….

  57. תגובה
    לצוות האתר- אני לא וידעת למה אבל יש במשחק הזה הרבה באגים דבר ראשון זה לא מראה לי אנשים נניח הוא אומר לי ארבע ומראה רק שלוש או אומר לי שתיים ולא מראה אנשים בכלל ודבר שני זה עוצר לי אחרי יום עבודה אחד אפילו שיש לי הבה כסף (בדרך כלל אני מצליחה הרבה יותר ימים) אבל אני שחקתי בזה הרבה פעמים וזה תמיד עצר לי אחרי יום אחד אשמח לדעת למה זה עושה לי את זה תודה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture