משחק - משימה בשב"כ

האם תצליחו להעביר את הרובוט עכבר אל סוף התעלה הסודית? העזרו בעכבר כדי להעביר את הרובוט אל סוף התעלה. הרובוט עובד על ידי סיבוב מפתח בלבד! לכן אספו מפתחות כדי שהרובוט ימשיך לפעול ויגיע אל סוף התעלה!

77 תגובות

  1. תגובה
    היי ערוץ מאיר המקסימים!! אנחנו מאוד נהנים מכל התכנים והתוכניות שלכם. אני אישית גדלה על ערוץ מאיר מגיל צעיר. אבל מכאן עד לשב'כ?? לחנך ילדים טהורים להיות שותפים במוסד שעושה כל כך הרבה עוולות (ומענה בחורים חפים מפשע מהציבור שלנו וכו') לא יקום ולא יהיה! ערוץ מאיר, חיזרו בכם.

  2. תגובה
    שלום יאיר. יכול להיות שדפדפן שלך לא תומך בהם. ממליצים שתנסה לשחק דרך דפדפנים אחרים. אם זה עדין לא עוזר – בבקשה תיצור קשר עם צוות התמיכה הטכנית שלנו דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר.

  3. תגובה
    א. האם פרץ בסרטים הוא דתי? כי ראיתי כמה סרטונים לא יפים שלו… ב. עשיתם פרומו לאסי וטוביה מתי יעלו הסרטים?? ותודה רבה על הכל.. מצפה מאיילת או ממי שזה תשובה…

  4. תגובה
    חברה שלי אמרה שלא, כי היא ראתה אותו בסדרת שנת השמונים או משהו כזה… (השאלה שלך מזכירה לי את השאלה שכמעט כולם שואלים, האם פולצ'ק הוא דתי… אבל הוא לא… ממש לא…)

  5. תגובה
    לאילה עורכת תוכן:המשחק לא עובד לי וגם למה אף פעם לא מקבלים תתגובות שלי ! **תשובת מערכת האתר – ממליצים לפתוח בדפדפן אחר, ואם לא עוזר אז לפנות לצוות התיכה הטכנית. כפי שאתה רואה, תגובתך הזו כן פורסמה, אך עקב עומס, לא כל התגובות מתפרסמות**

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture