משחק - רמזורים בתנועה

עליכם לנתב את התנועה באמצעות הרמזורים, ולמנוע תאונות דרכים

לחצו על הרמזורים כדי לשנות מצב.

שימו לב לזמן העובר. נהגו בזהירות ובזריזות!

בהצלחה!

255 תגובות

  1. תגובה
    שלום רבקי. אני משתדלת לענות לרוב השאלות בתגובות, אך לא מצליחה לענות לכולן. אם רוצים לקבל מענה – אפשר בשמחה לשלוח לנו שאלה דרך כפתור ה'צור קשר' , ושם לבחור לאיזה מחלקה מיועדת הפניה. ככה שאם יש לך שאלה שקשורה בתוכן, תבחרי ב'מחלקת תוכן', ואם השאלה שלך קשורה לבעיה טכנית תבחרי ב'מחלקה טכנית' ונשמח לעזור.

  2. תגובה
    לכל אלו שאומרים ששלב 2 קשה אז רק שתדעו שיש שלב שצריך להעביר 100 מכוניות וצריך לכוון את המכוניות לכל היכוונים וזה מזהה קשה בשלבים האחרים לעומת שלב 2 שבהשוואה לדוגמא לשלב 7 או 8 זה ממש קל ואפילו איין מה להתאמץ… בקצקוץ בהלחה לכולם משחק ממש מאתגר וכייף תודה לערוץ מאיר נ.ב-איילה עורכת התוכן כמה שלבים יש?

  3. תגובה
    לאילה עורכת תוכן; המשחק לא עובד אשמח אם תעזרי לי **תשובת מערכת האתר – בבקשה תפנה לצוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר**

  4. תגובה
    לכל אלו שאומרים ששלב 2 קשה אז רק שתדעו שיש שלב שצריך להעביר 100 מכוניות וצריך לכוון 4 נתיבים וזה קשה ברמותתתת שלב 2 לאומת זאת ממש קל ואפילו אין מה להתאמץ… אבל זה משחק ממש מאתגר וכיף תודה לערוץ מאיר נ.ב-איילה עורכת התוכן כמה שלבים יש? אני עשיתי שלב מסוים וזה עשה לי שנצחתי אבל יש כאלה שאומרים שיש כל מיני שלבים אחרים שאני לא ראיתי בכלל שלבי כאלה… קיצר כמה שלבים יש???????

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture