משחק - קופצים למים!

עליכם לקפוץ ולצלול, ולהיכנס אל תוך המים בצורה הכי אנכית וישרה שאפשר! ככל שהכניסה למים ישרה יותר תקבלו יותר נקודות!

השאירו את העכבר לחוץ והיכונו לקפיצה למים. שחררו את לחיצת העכבר לקפיצה, והשאירו את הלחיצה בכדי להתגלגל. שחררו את הלחיצה לפני הכניסה למים. האם תצליחו לקפוץ כמו שצריך למים בכל השלבים? בהצלחה!

433 תגובות

  1. תגובה
    לכבוד ערוץ מאיר היקר תודה רבה על כול התכניות הנפלאות רציתי לומר שהמשחק לא צנוע ולא מתים לדתים אני מבקש שלא יהיו עוד דברים כאלו תודה !(אשמח שתענו לי תודה)

  2. תגובה
    לאילה עורכת תוכן- האם תצא עוד עונה של מעמול ואם כן אז מתי היא תצא? אנחנו ממש מחכים לה ואנחנו ממש אוהבים את הסדרה! (סידרה פצצות ברמות!!!!!!!!!!!)

  3. תגובה
    שלום מענדי. השאירו את העכבר לחוץ והיכונו לקפיצה למים. שחררו את לחיצת העכבר לקפיצה, והשאירו את הלחיצה בכדי להתגלגל. שחררו את הלחיצה לפני הכניסה למים.

  4. תגובה
    היי. המשחק לא קשה פשוט צריך ללמוד מתי בדיוק ללחוץ לגלגול. נגיד בקפיצה הראשונה בשלב צריך ללכת לקפיצה וישר ללחוץ לגלגול, ובקפיצה השניה בשלב לחכות חצי שניה ואז ללחוץ לגלגול. אני הגעתי לשלב 13 ופתאום זה אפס לי את כל המשחק.. התחלתי מהתחלה עכשיו אני בשלב שמונה;)

  5. תגובה
    מה לא קשור, בבין המצרים קרו דברים קשים על עם ישראל ואחד הדברים שלא טוב לעשות בבין המצרים זה לא עדיף להיכנס לים אז הוא סתם צחק, ואת/ה לקחת/ה את זה בירצינות

  6. תגובה
    אני סיימתי הכל עם ניקוד 671 כל השלבים שלי עם שלוש כוכבים אבל בהתחלה היה לי ניקוד יותר נמוך משלך למרות שסיימתי את כל השלבים לגלות לך איך הצלחתי להגיע לציון הכי גבוה?

  7. תגובה
    לאיילת עורכת העיתון שלום אני מנסה ומנסה לעבור את שלב 7 אבל לא מצליחה ביקשתי כבר מכל המשפחה המורחבתתתת שלי לנסות לעשות את שלב 7 ואף אחד לא הצליח! איך עוברים שלב זה?

  8. תגובה
    שלום משה. כן. אתה יכול להקטין את התצוגה, אוז תוכל לראות את כל המשחק בשלמותו. אפשר להקטין את התצוגה על ידי לחיצה על כפתור ctrl ואז כשהוא עדין לחוץ לחיצה על כפתור המינוס, עד שזה מגיע לגודל שאתה רוצה , ואז תפסיק ללחוץ על הכפתורים. בהצלחה. אם עדין לא הצלחת – ממליצים לבקש את עזרת אחד ההורים שיקטין לך את התצוגה.

  9. תגובה
    אם את מתכוונת לספרים שקוראים אז אני יכולה להמליץ לך ספרים: ספר של חיים ולדר- 'ילדם מספרים על עצמם' וגם אפשר 'אנשים מספרים על עצמם' זה גם מאד מעניין ומרגש אם קראת ואהבת אשמח להמליץ לך על עוד ספרים!

  10. תגובה
    שלום אוריה. אנו משקיעים המון מאמצים כדי שיהו באתר כל מיני תוכניות מעניינות ומשחקים מגניבים. בשביל שנוכל לעשות סרטים איכותיים, יש צורך במימון. מנוי לאר מאפשר גישה לאלפי תכנים וסרטוני וידאו איכותיים ומקוריים! לפרטים על יצירת מנוי ניתן ליצור קשר דרך כפתור ה'הצטרף' שנמצא למעלה באתר.

  11. תגובה
    מי שלא יודע מתי ללחוץ או מתי לעזוב- אז ככה, בהתחלה צריך ללחוץ לחיצה ארוכה ואז לשחרר ואז כשהוא באויר תלחצו לחיצה נוספת וליישר אותו. (אסור שהוא יתהפך יותר מדי. אסור ללחוץ בזמן שהוא נכנס למים*)

  12. תגובה
    לאיילה עורכת תוכן – א. למה יש רק 12 שלבים? זה משחק מאוד כייף ואני אשמח שתעשו עוד שלבים ב. אני כתבתי תגבות לכמה מקומות אבל אני לא רואה את התגובה שלי אז אולי אני לא יראה את התשובה אבל אני מקווה שכן תודה רבה ואשמח שתעני כמה שיותר מהר

  13. תגובה
    היי אני חדשה בערוץ מאיר היום נרשמתי מי שקורא את העודה שהכתוב לי עם הסרטים משעשעים וגם עם כל שאר המשחקים כפים כי המשחק קופצים למים ממש ממש כיף וגם קל כל מי שכתב שהמשחק קצת קשה בשבילי זה ממש לא קשה אפילו קל מרוב שהמשחק קל שימתי את כל השלבים עם 3 כוכבים וגם אחותי מזה טובה במשחק יותר ממני ומי שרואה את העודה שהשלח בבקשה עודה על השאלה שלי ולאילה העורכת תודה על המשחק המהנה אני בטוחה שאני ישחק בזה עוד הרבה פעמים

  14. תגובה
    לאילה העורכת, אני לא מגיבה תגובה שתעלי לאתר, אלא בשבילך. אני הגבתי כבר המון פעמים גם בסרטים וגם במשחקים, אף פעם לא ראיתי את תגובתי באתר, תודה אביטל.

  15. תגובה
    שלום אביטל. בדקתי, והתגובות שלך עלו לאתר. לפעמים מרוב תגובות אולי קשה לך למצוא את התגובה שאת כתבת. אני ממליצה לעשות חיפוש בתגובות על ידיד לחיצה על ctrl+f ואז לכתוב בחלונית שנפתחת את המילה אביטל, ואז ללוחץ 'אנטר' ואז ללוחץ עם העכבר על החיצים – ככה תוכלי לראות את כל התגובות שנכתבו בפרק הזה על ידי 'אביטל' . בהצלחה

  16. תגובה
    שלום דובי. אם המשחק לא עובד לך בפלאפון- בבקשה תנסה לשחק בו דרך מחשב. אם זה לא עוזר אז תפנה בבקשה לצוות התמיכה הטכנית דרך כפור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר.

  17. תגובה
    במרומים, למעלה, ברקיע, מחזה שמיימי, באור מזהיר, מופיע. קהל של נשמות ומלאכים, נשמה קדושה הם מוליכים. מסבירים את שליחותה למטה – ירידה לצורך עליה. משביעים ומחזקים, והיא נרעדת, עוצמת עיניה, נשמה יורדת. וכשמגיעה לגוף זועקת: כשאתה אומר 'שהחזרת בי נשמתי' – התבונן והיזכר בתפקידי, בשליחותי. כשאתה אומר 'נשמה שנתת בי' – התבונן והיזכר בשליחותי, בתפקידי, חשוב עלי, שמור עלי, רחם עלי. בתוך גוף קטן היא מתלבשת, בעולל פעוט, נקי מחטא. מביטה היא בעולם, שואלת, היא פועלת, והזמן דוחק. חולפות שנים ומלחמתה עיקשת, יהודי איננו מתייאש. לא פשוט בקרב להילחם כך, אך בנשמה יוקדת אש! וכשכואב לה היא זועקת: כשאתה אומר 'שהחזרת בי נשמתי' – התבונן והיזכר בתפקידי, בשליחותי. כשאתה אומר 'נשמה שנתת בי' – התבונן והיזכר בשליחותי, בתפקידי, חשוב עלי, שמור עלי, רחם עלי.

  18. תגובה
    שלום מרים. באמת שום דבר לא מושלם וזה בסדר. אנחנו לא מושלמים. משתדלים ללמוד מהטעויות שלנו ולגדול מהן, ונשמח לשמוע ממך איך אנחנו יכולים להשתפר. תודה

  19. תגובה
    שלום. ממליצים שתנסה לפתוח את המשחק דרך דפדפן אחר. אם זה לא עוזר אז תפנה בבקשה לצוות התמיכה הטכנית דרך כפור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר. בהצלחה

  20. תגובה
    היי אני עונה בדיליי אבל אני ממליצה לבנים ולבנות שחור ולבן ורק לבנות מותק של ילדה אני תולעת ספרים אבל אני אחת שלא זוכרת את שם הספרים אלה את הסיפור חח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture