משחק - המירוץ בשביל ישראל

עופר יצא למירוץ בשביל ישראל! עזרו לו להגיע כמה שיותר רחוק ולאסוף הרבה מטבעות! היזהרו מהדגים ומהציפורים! 100 מטבעות ומטבע ירוק מאטים את המהירות! בהצלחה!

294 תגובות

  1. ש
    שלום חנה. תנסי בבקשה ללחוץ על f5 כשאת נמצאת בדף המשחק. אם זה לא עוזר, אז תנסי בבקשה לפתוח את המשחקים בדפדפן אחר. (אם את גולשת בדפדפן כרום אז תנסי לגלוש ולפתוח את המשחקים בדפדפן אקספלורר, או להיפך.) אם ניסית לעשות את זה וזה עדין לא עובד לך, אז בבקשה תשלחי לנו צילום מסך של הבעיה למייל kids@meirkids.co.il וננסה לעזור. בהצלחה

  2. תגובה
    יוסף,אתה פשוט אדיר,15 מטר בעצימת עניים..לא יכל להית.אה ו..בקשר לשיא שלך,89,אז..אז אני רוצה לומר לך שהשיא שלי בהרבה בהרבה יותר גרוע…השיא שלי הוא……30 וקצת!!{יש לי שיא כזה רק פעם אחת,אז אל תידאג…}{שיא גרוע,נכון,אבל בעיברית אני די טובה,ואים אתה רוצה,אז אגלה לך בסוד,אבא שלי מורה ללשון…….}.

  3. תגובה
    לאילה העורכת! זה ממש מרגיז כל המשחקים של ערוץ מאיר לא עובדים לנו!!!!!!!!!!!!!! **תשובת מערכת האתר – שלום תמר. בבקשה תצרי קשר עם צוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר. תודה**

  4. תגובה
    אני הגעתי עד הסוף (אם לא ידעתם יש סוף) ובסוף עופר מגיע למין תיבה כזאת ואמורים ללחוץ עליה ומגיעה אליך בדואר (אתה אמור לכתוב את המייל והכתובת) כרטיס טיסה לאוסטריה (והשתמשתי בזה היה מה זה כיף!!!!!!!)

  5. תגובה
    *א'* עופר רץ לאת לפי הסרט של הטיול….. זוכרים??? שרירי המח…… *ב' * למה עופר לא יודע לשחות? הוא לא למד? למה? אהההה אין לו כסף לפי הסרט של הגמד ובענק שהוא הביא לאסי ר' מאפינס יבש…….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture