חכמלוגי

יום הסבתות המדהימות

היום חל יום הסבתות המדהימות הבינלאומי! כן, יש יום כזה, שכולו מוקדש לפירגון והערכה לסבתות שלנו, שבאהבה ומסירות רבה עושות כל כך הרבה בשבילנו.

הנה מספר רעיונות להוקיר להן תודה! 

סבתא אייקון

המתכון הסודי:

אנחנו מוכנים להתערב שיש מאכל אחד שסבתא שלכם מכינה והוא אחד המאכלים האהובים עליכם.

סבתא כבר בטח רגילה לקבל מכם מחמאות בכל פעם שאתם אוכלים את המאכל הזה, אך מה דעתכם ללמוד להכין אותו בעצמכם? אנו מזמינים אתכם לקבוע עם סבתא למפגש שיוקדש כולו להכנת המאכל האהוב עליכם.  המפגש יאפשר לכם לבשל יחדו, להעביר חוויות וללמוד את המתכון הסודי, ככה שאולי גם תצליחו לשחזרו בעצמכם!

מעבר לכך שכמובן מומלץ לרשום את המתכון, אנו ממליצים לכם לקחת מצלמה, ולתעד באמצעותה שלבים חשובים בהכנת המתכון. ככה תוכלו לחזור ולראות בדיוק כמה נענע סבתא לקחה כשהיא אמרה 'מוסיפים קצת נענע' ואיך בדיוק המאכל אמור להראות בכל שלב.

סבתא מבשלת עם נכדה

 משחקים, רבותי, משחקים:

כולם אוהבים לשחק. כן, גם סבתות! למשחק וללמידת דברים חדשים יש חשיבות רבה בכל שלב בחיים, ובגיל השלישי משחקים יכולים לעזור לשמור על המוח חזק וחד, ולכן אנו מזמינים אתכם לשחק יחד עם סבתא שני משחקים.

למשחק הראשון בקשו מסבתא לבחור משחק שהיא אוהבת. אם אתם לא מכירים את המשחק – זו הזדמנות נפלאה ללמוד!  למשחק שני בחרו משחק שאתם אוהבים, אבל שסבתא לא מכירה. יהיה עליכם להסביר לה את ההוראות והחוקים, ואולי לעזור לה קצת בהתחלה, אבל אנו בטוחים שתהנו לשחק יחדיו. מי יודע, אולי סבתא עוד תנצח אתכם בלי מלח!

  מתנת ההקשבה:

לפעמים אפשר  לטעות ולחשוב כי מתנות הן רק דברים פיזיים (חומריים), אך לא כך הדבר. אנו יכולים להעניק מתנה למישהו בכל כך הרבה דרכים אחרות. נוכל להעניק מתנה לסבתא, ולעצמנו, על ידי זה שנשמע סיפורים מהעבר שלה.  בחרו נושא שמעניין אתכם ללמוד עליו מהעבר של סבתא, ושאלו אותה עליו. להלן מספר שאלות שאתם יכולים להיעזר בהן:

אילו ממתקים וחטיפים את זוכרת מילדותך?

איזה מקצוע הכי אהבת בבית ספר? ולמה?

איזו שטות עשית בילדותך שלימדה אותך שיעור חשוב?

איך זה היה לגדול בלי אינטרנט/פלאפון חכם?

אלו תכונות את זוכרת מההורים שלך? את רואה את התכונות הללו גם בך או בי?

איזה משחק הכי אהבת לשחק בילדותך? וכן הלאה. 

סבתא מדברת

יש לכם רעיונות נוספים איך לשמח את סבתא ביום המיוחד הזה? כתבו לנו בתגובות! 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture