חכמלוגי

כיופים ליליים

 עוד מעט נגמר החופש… ): נכון שאחד הדברים שאתם אוהבים בחופש זה שאפשר ללכת לישון מאוחר? אז בואו ננצל את השבוע, ונעשה פעילות לילית כיפית עם המשפחה! אספנו לכם כמה רעיונות נחמדים  – אתם מוזמנים לנסות חלק מהם, או את כולם.

  • צפייה בכוכבים – קחו שמיכות, תפרסו על הדשא בגינה או בחצר, והתבוננו בשמים. מישהו אצלכם מבין באסטרונומיה? גם אם לא, זה לא נורא. יש היום אפליקציות בטלפונים הניידים שמאפשרים ללמוד המון על השמים והכוכבים! מה אתם אומרים, תצליחו לראות כוכב נופל?

  • מחבואים פנסים – ניסיתם פעם לשחק מחבואים בחושך? הרעיון דומה למחבואים רגיל: אחד סופר, והאחרים מתחבאים. בזמן שהוא מחפש אותם, הם צריכים לנסות להגיע למקום שבו הוא ספר. אלא מה? לסופר הפעם יש פנס ביד, ומי שהוא מאיר עליו, יוצא מהמשחק!

  • מחפשים את המטמון  – טוב, זה לא בדיוק מטמון, אך כל אחד ממשתתפי המשחק מקבל רשימה של חפצים שעליו למצוא. אם אתם משחקים בגינה, זה יכול להיות חרק, עלה בצורה מסוימת, מקל של ארטיק, ודברים קטנים נוספים שנמצאים באזור. את הרשימה מישהו צריך להכין מראש, ולהתאים אותה למקום המשחק.

 קחו את הרשימה, קחו את הפנס שלכם, קחו אתכם קופסה לאיסוף הממצאים, וצאו לחפש! הראשון שמוצא את כל מה שברשימה מנצח.

  • באולינג זוהר – בשביל הרעיון הזה תצטרכו בקבוקי מים גדולים ומלאים מים, כדור יחסית כבד, וסטיקלייטים. הפעילו את הסטיקלייטים, הכניסו אותם לתוך בקבוקי המים וסגרו את הפקק. סדרו אותם בשורה, והתחילו לשחק!

 

28 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture