חכמלוגי

מוזיאון הילדים

 

מוזיאון הילדים הישראלי בחולון

 

שלום ילדים! נראה לי שכבר דיברנו פעם על זה שמוזיאונים לא חייבים להיות משעממים… אז היום אני רוצה לספר לכם על מוזיאון כיפי ונחמד במיוחד, מוזיאון הילדים שבחולון.

 

ומה יש שם? קודם כל, כבר מהשם אתם רואים שהמוזיאון הזה נועד במיוחד לכם, הילדים.

 

 

יש שם שפע של פעילויות שמותאמות לגילאים שונים, כי מה שמתאים לבן חמש, כבר לא בהכרח מתאים לבן עשר, נכון? הקטנטנים יוכלו לטייל ולגלות עולמות מרתקים עם ינשול, שהוא חצי ינשוף וחצי חתול, או לצעוד בעקבות הפרפרים. הגדולים יותר יעברו הרפתקאות ביער הקסום, או ינסו לתקן את ממלכת הזמן. ובני שמונה עד שתים עשרה האמיצים מוזמנים להיחטף על ידי חייזרים!

מלבד הפעילויות האלה יש במוזיאון עוד שלוש פעילויות מיוחדות במינן שמיועדות למבוגרים ולילדים מגיל תשע או עשר (כדאי לכם לבדוק מראש, במוזיאון מאוד מקפידים על גילאים נכונים…).

 

 

הזמנה לשקט עוסק בעולמם של החרשים, דיאלוג בחשיכה עוסק בעולם העיוורים, ודיאלוג עם הזמן מפגיש אותנו בדרך מרגשת עם עולמם של סבא וסבתא. כל אחת ואחת מהפעילויות האלה ראויה לסקירה בפני עצמה, אבל הפעם נסתפק רק בהמלצה חמה –  מומלץ ביותר! אל תפסידו! 

    

                                                     

7 תגובות

  1. תפתחו ותגלו מה כתבתי!
    הי.היינו שם בדיאלוג עם הזמן!!!! כי לא היה כרטיסים לבחשיכה! אבל היה שיא כיף!!!!! באמת !!! הלכנו לשם כל המשפחה!!! היה צחוקים! בסוף מראים לך כאילו את זקנה….. גומר אותי! ויש שם מקום לאכןל….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture