חכמלוגי

סיירת 67

   

 

סיירת 67

  

 

שלום ילדים! 

  כאן ד'ר פולקע. אתם יודעים מה זה 'הנצחה', נכון?

כשמישהו נפרד מהעולם הזה, קרובי המשפחה והחברים רוצים שכולם יכירו ויזכרו אותו.  יש המון דרכים להנצחה: לבנות אנדרטה, לקיים מרוץ אופניים, לפתוח אתר או לכתוב ספר תורה. טוביה קושניר, למשל, חוקר צמחים מחללי שיירת הל'ה, הונצח על ידי פרח: אירוס טוביה.

 

גם חניכי שבט 'ציון' בסניף בני עקביא שבמושב 'בני ראם' רצו להקים מפעל הנצחה – לזכר 67 החיילים שנפלו במבצע 'צוק איתן'. הם בחרו לעשות את זה בדרך מיוחדת: שרשרת התנדבויות  לזכר הלוחמים הי'ד, כל התנדבות בהתאם לדרכו של החייל שנפל. הם לומדים על הדמות, משוחחים עם ההורים, ומחליטים על מעשה שאפיין אותו במיוחד.

 

ההתנדבות הראשונה, למשל, היתה לזכר נדב גולדמכר, שנהג להתנדב במחלקת הילדים של בי'ח בבאר שבע. סיירת 67 יצאה בעקבותיו ליום התנדבות עם הילדים החולים, והעלתה להם חיוך על הפנים, כמו שנדב היה עושה. לזכר סרן צביקה קפלן, שהתנדב בארגון 'קו לחיים', הם קיימו שבת לילדי העמותה, ולזכר סרן צפריר בר אור, בחור שמח שאהב חיילים, הם חילקו ממתקים לחיילים בתחנה המרכזית.

הם טיילו לזכר רב סרן בניה שראל, קיבלו עולים חדשים בשדה התעופה לזכר החייל הבודד שון כרמלי, ומקימים חדר מוסיקה לזכר טל יפרח. בינתיים הונצחו שמונה מתוך הששים ושבעה, ועוד היד נטויה. אולי גם אתם רוצים להנציח נופלים ככה?  תודו שזה מרגש!

 

 

  

 

 

  

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture