חכמלוגי

שעונים מעוררים

   

 

שעונים מעוררים

  

 

שלום ילדים!  

כאן ד'ר פולקע, שמאוד מאוד ממהר היום!

 

יש לי פגישה חשובה, אבל הבוקר היה כל-כך נעים מתחת לשמיכות, שלא הצלחתי לקום! כל פעם שהשעון המעורר צלצל, הושטתי יד וכיביתי אותו. גם לכם יש בעיה כזאת בחורף? אז הנה כמה שעונים מעוררים מדהימים שמצאתי – אולי הם יעזרו לנו!

 

השטיח – החלק הכי קשה זה לצאת מהמיטה, כמו שכולנו יודעים. את שעון השטיח אפשר לכבות רק בעזרת עמידה עליו בשתי רגליים, מה שדי יכריח אתכם לצאת מתחת לשמיכה.

 

הפאזל – בשעון הזה, תצטרכו לא רק לעמוד, אלא גם לחפש את חלקי הפאזל של השעון שהתעופפו לכל הכיוונים כשהוא צלצל! רק אחרי שתמצאו אותם ותרכיבו אותם בחזרה על השעון, הוא יפסיק את הצלצול המעצבן שלו.

 

שעון החיוכים – לשעון החכם הזה לא מספיק שקמתם – אתם גם צריכים להיות מאושרים על הבוקר! אם לא תחייכו אליו, הוא פשוט לא יכבה.

 

שעת כושר – אוהבים לעשות ספורט? נסו את קלוקי. קלוקי הוא שעון רובוט קטן, שמתחיל להתרוצץ בחדר כשהוא מופעל. נראה אתכם חוזרים לישון אחרי משחק תופסת שכזה! אולי גם שעון המשקולת יתאים לכם: הוא יכבה רק אחרי שתרימו אותו שלושים פעם…

 

בול קליעה – איך אתם בקליעה למטרה? כדי לכבות את השעון הזה צריך לקלוע בול למטרה בעזרת אקדח לייזר.

 

הצוללן – שעון הצוללת באמת מתוחכם. הוא יוביל אתכם ישר לאמבטיה – כי רק אם תטבלו אותו במים, הוא ישתוק!

 

שעון הצדקה – והנה שעון לצדיקים ישנונים. הוא מחובר לאינטרנט, וכל פעם שתלחצו על כפתור ההשתקה, הוא יתרום בשמכם כסף לארגון צדקה שתבחרו. תירוץ טוב להמשיך לישון!

 

 

  

 

 

 

  

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture