חכמלוגי

כינור בשקית / נוה מוזס

  

 

כינור בשקית

 

כתב- נוה מוזס

   

  

 

1940, שעת לילה

יוטה, ארה'ב

 

אלוף משנה רונלד בונד, בלש אמריקאי בעל מבנה גוף רחב ורעמת שער מאפיר, קרב אל מלון מקומי כשבחגורתו נעוץ אקדח. הוא עלה לקומה 5 והחל לצעוד בהחלטיות לסוף הפרוזדור.

הוא נעצר ליד דלת שעליה נכתב באותיות אנגליות גדולות: חדר מס' 8. 'חדרו של המרגל הגרמני…' סינן בין שיניו. הוא פתח בזהירות את הדלת 'ידיים למעלה!' פלט קריאת אזהרה, ועוד הספיק להבחין בצללית שחמקה אל חדר השירותים. מן המיטה התרומם בזהירות אדם בלונדיני בעל פני עורב ועיניים חתוליות כחולות. רונלד שלף את אקדחו והצמיד אותו לרקתו של האיש כשאצבעו מונחת על ההדק. הוא הוציא מתיקו חבלים וקשר את האיש. 'אגב, מה שמך?' שאל. 'מייקל' ענה האיש. 'מעניין' פנה אליו רונלד בזלזול, 'ואני שמעתי שאתה הוא קארל'. סימני חרדה ניכרו בפניו של האיש. 'אתה בא איתי!', התקשחו פניו של הבלש, 'לבית המעצר!!'.

הוא יצא מהחדר, סקר את המסדרון, וכשראה שאין דמויות חשודות החל ללכת לאורך המסדרון אל עבר היציאה מבית המלון. הוא פתח את דלת היציאה, והחל לצעוד ברחוב.

לפתע עצר בפתאומיות. לפניו נגלה איש בלונדיני לבוש במעיל שחור, כשבידו שקית נייר, שהולך לכיוון בית הספר למוזיקה. 'אז הנה הצללית מהמלון הולכת לעשות פיגוע בבית הספר' סינן רונלד. הוא עקב אחרי האיש, ובן רגע זינק עליו, והפילו על הארץ. האיש התפתל ונסה לצעוק לעזרה, אך רונלד מתח את צווארו וקולו היה חסום. רונלד גרר את שני האנשים אחריו, עצר ליד מכונית שחורה ודחס אותם לתוכה. הוא נכנס לתא הנהג התניע את המכונית והחל לנסוע במהירות מטורפת. שומר בית הכלא הסתכל מי במכונית, ופתח את השער בבהלה כשראה את רונלד. רונלד הכניס את שני האנשים לתאים מסוגרים, נעל אותם ועזב.

 

 

שבוע לאחר מכן

בית הכלא

 

מנהל בית הכלא ג'יימס ריד, ערך סיור בין כתלי בית הכלא.

'זה הנגן מייקל בריסטו!' נפלטה מפיו צעקה. הוא ביקש לשוחח איתו ביחידות ונכנס אל התא. התברר שאכן מדובר בנגן המפורסם ומה שהיה בשקית זה כינור!

 

למחרת התפרסמו מודעות בכל העיתונים ברחבי המדינה-

אין ללכת ברחוב עם כינור בשקית!   

 

 

 הסיפור נכתב במסגרת משימת כתיבה  
  של חג השבועות ה'תשע'ה!  
לפרטים על המשימה לחצו כאן!

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture